۷۰ فعال محیط زیست در نیویورک آمریکا بازداشت شدند

پلیس نیویورک ۷۰ فعال محیط زیست را که در مقابل ساختمان روزنامه نیویورک تایمز در منهتن تحصن کرده بودند، بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس نیویورک ۷۰ فعال محیط زیست را که در مقابل ساختمان روزنامه «نیویورک تایمز» تحصن کرده و حتی یک بنر بزرگ را بر بالای این ساختمان نصب کرده بودند، بازداشت کرد.

روز گذشته گروهی از فعالان محیط زیست در اعتراض به روزنامه نیویورک تایمز و اینکه این روزنامه به مسئله «تغییرات آّب و هوایی» به عنوان یک مسئله اضطراری اشاره نمی‌کند، با تحصن در خیابان مقابل ساختمان روزنامه نیویورک تایمز، راه‌ها را مسدود کردند. پلیس نیویورک ۷۰ نفر را در جریان این اعتراضات بازداشت کرد.

بازداشت ۷۰ فعال محیط زیست که در مقابل ساختمان نیویورک تایمز تحصن کرده بودند

بازداشت ۷۰ فعال محیط زیست که در مقابل ساختمان نیویورک تایمز تحصن کرده بودند

تظاهرکنندگان همچنین یک بنر بزرگ را بر فراز ساختمان نیویورک تایمز در منهتن نصب کردند که روی آن نوشته شده بود: «تغییرات آب و هوایی=کشتار جمعی». همچنین روی کلمه تغییرات یک خط بزرگ کشیده شده بود و به جای آن نوشته شده بود «اضطرار آب و هوایی».

یکی از سازمان دهندگان این اعتراضات اعلام کرد: ما از رسانه‌ها می‌خواهیم بیشتر درباره مسئله «اضطرار آب و هوایی» گزارش دهند تا مردم اطلاعات بیشتری داشته باشند.

بازداشت ۷۰ فعال محیط زیست که در مقابل ساختمان نیویورک تایمز تحصن کرده بودند

یکی از تظاهرکنندگان گفت: من آماده هستم بازداشت شوم؛ زیرا ما می‌خواهیم روزنامه نیویورک تایمز و دیگر رسانه‌ها بدانند که تغییرات آب و هوایی یک بحران محسوب می‌شود.

پلیس نیویورک این بنر را برداشت و تظاهرکنندگانی را که برای نصب آن از ساختمان بالا رفته بودند هم بازداشت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار