بسته اخبار حوادث امروز ۳ تیرماه ۹۸

دستگیری قاچاقچیان چوب در ساری /دستگیری سارق اماکن خصوص در گلوگاه/کشف سارق سیم و کابل برق در نکا/کشف ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت در  بهشهر 

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۳ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچیان چوب و عاملان حمله به نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری

محمد حجازیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساری  گفت: عاملان حمله به نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری، دستگیر شدند.

وی افزود: ساعت ۴ صبح روز جمعه مورخه‌ی ۳۱ خرداد ماه بود که افرادی به قصد قاچاق چوب با یک خودروی پراید وارد عرصه‌های جنگلی منطقه قادیکلای چهاردانگه ساری شدند که با مقاومت نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی مواجه شدند که با سلاح سرد، (چاقو، قمه، شمشیر) به حافظان جنگل حمله کردند.

حجازیان  گفت: در این درگیری سه تن از نیرو‌های حفاظتی در ایستگاه قادی کلای چهاردانگه، مجروح شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساری  افزود: ضاربان این نیرو‌های حفاظتی (حافظان جنگل) دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور  فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی "شهداء شمال تجن" در مسیر حوزه استحفاظی به یک وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ ناصر علی صفر پور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوص یا ۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حین گشت زنی، به یک نفر که در حال پرسه زنی در نقاط حاشیه‌ای شهرستان بود مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ گنجی گفت:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ارتکاب ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه  افزود: غفلت و بی توجهی در رعایت هشدار‌های انتظامی سبب سوء استفاده سارقان می‌شود که در این راستا لازم است شهروندان با رعایت اصول پیشگیرانه در مقابله با سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکاگفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زارع  گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته، تاکنون به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان، هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت در  بهشهر 

 

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در رستمکلا بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در حین سرقت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت موتور سیکلت در شهر رستمکلا و بهشهر اعتراف کرد.

وی از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و امنیتی، از پارک موتور سیکلت و وسایل نقلیه موتوری در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

 
انتهای پیام/آ
برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.