محمود الزهار: هدف از کنفرانس بحرین رشوه به فلسطینی‌ها است

محمود الزهار از رهبران جنبش حماس، کنفرانس اقتصادی بحرین را اعطای «رشوه» به فلسطینی‌ها با هدف ارائه راه حل‌هایی به نفع رژیم صهیونیستی دانست.

محمود الزهار: هدف از کنفرانس بحرین رشوه به فلسطینی‌ها استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، محمود الزهار از رهبران جنبش حماس، کنفرانس اقتصادی بحرین را اعطای «رشوه» به فلسطینی‌ها با هدف ارائه راه حل‌هایی به نفع رژیم صهیونیستی دانست.

این مقام ارشد جنبش حماس تاکید کرد کنفرانس اقتصادی بحرین که قرار است روز سه شنبه در منامه برگزار شود، در واقع پرداخت رشوه به فلسطینی‌ها برای ارایه راه حل‌هایی به نفع اسرائیل و از بین بردن آرمان ملت فلسطین است.

محمود الزهار گفت: هدف از این طرح حذف مسئله فلسطین، تسلط یهودیان بر مسجد الاقصی، نابودی سرزمین فلسطینی‌ها در ازای پرداخت رشوه به آنان و نیز اسکان آوارگان فلسطینی در کشور‌های عربی به ویژه در اردن در مقابل اعطای رشوه است.

وی اعلام کرد کنفرانس بحرین همسو و هماهنگ با توطئه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای نابودی آرمان فلسطینی‌ها برگزار می‌شود.

الزهار در ادامه گفت: ماهیت طرح معامله قرن ارائه راه حل‌هایی به نفع اسرائیل است به طوری که به اقدامات اسرائیل برای تسلط براراضی فلسطینی‌ها چه از طریق الحاق یا اشغال و یا محاصره این اراضی مشروعیت می‌بخشد.

وی یادآور شد طرح معامله قرن در امتداد پیشنهاد‌های قبلی است که برای خدمت به توطئه‌های صهیونیستی- آمریکایی ارائه شدند که از جمله آن پیشنهاد تشکیل کنفدراسیون با اردن است.

محمود الزهار در ادامه طرح معامله قرن را برداشتن گام عملی به نفع اسرائیل با هدف اعطای حق حاکمیت قانونی به آن بر مسجد الاقصی دانست.

الزهار گفت: هدف از طرح معامله قرن تضعیف نقش تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری، کاهش نقش امنیتی آن به نفع اسرائیل و تلاش برای نابودی آن یا انتقال تدریجی آن به غزه در چارچوب آشتی ملی و یا تبدیل کرانه باختری به یک منطقه مجزا است.

وی اعلام کرد هدف از طرح معامله قرن، بازگشت تشکیلات خودگردان به نوار غزه تحت عنوان حکومت غزه و اعطای تسهیلات به نوار غزه با ماهیت انسان دوستانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار