حاجی دلیگانی طی تذکری در صحن:

کالاهای اساسی با وجود مصوبه مجلس هنوز هم گران به دست مردم می‌رسد/ هیأت رئیسه این موضوع را پیگیری کند

نماینده شاهین شهر و میمه گفت: با وجود مصوبه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای هنوز کالا‌های اساسی ارزان به دست مردم نمی‌رسد.


کالاهای اساسی با وجود مصوبه مجلس هنوز هم گران به دست مردم می‌رسد / هیأت رئیسه این موضوع را پیگیری کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در صحن علنی امروز (دوشنبه ۳ تیر ماه) طی تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ مبنی بر حفظ شأن مجلس  خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: ما قانون تخصیص ۱۴ میلیارد دلار از برای کالا‌های اساسی را تصویب کردیم تا این کالا‌ها ارزان‌تر به دست مردم برسد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: اگر قرار باشد دولت همانند سال گذشته رفتار کند، پس چرا ما این قانون را تصویب کردیم البته می‌دانم شما مدافع این قانون هستید.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه اظهار کرد: تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای تصویب شد تا مردم در رفاه باشند، اما چرا برخی با رفاه حال مردم مخالفت می‌کنند لذا از شما انتظار داریم با وجود آنکه می‌دانیم پیگیری می‌کنید، با توجه به گذشت ۳ ماه از سال باز هم این موضوع را پیگیری کنید.

وی با اشاره به دو هفته تعطیلات تابستانه مجلس از هفته آینده هم گفت: اگر امکان دارد این دو هفته تعطیلات را کنسل کنید تا مشکلات مردم پیگیری و وزرا را دعوت کنید، هنوز بحث افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان هم بلاتکلیف است، لذا تعطیلات مجلس را کنسل کنید.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه تأکید کرد: مجلس وظیفه خود را انجام داده و قانون را مصوب کرده است و اکنون باید دولت این موضوع را پیگیری کند لذا شما هم اگر پیشنهادی دارید مطرح کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار