تهیه و تدوین طرح جامع شهری در رشت

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان از تهیه و تدوین طرح جامع شهری رشت با رویکرد تاب آوری شهری و کاهش خطرپذیری در برابر بلایا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر محمد پور، مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان در نشست تخصصی پدافند غیرعامل در رشت گفت: مهمترین وظیفه پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدیدهاست.

وی افزود: در این برهه از زمان که دشمن از همه ظرفیت‌های بر علیه انقلاب استفاده می‌کند، باید با انسجام و اتحاد بیشتری با این تهدیدات مقابله کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان، به تهیه و تدوین طرح جامع شهری رشت با رویکرد تاب آوری شهری و کاهش خطرپذیری در برابر بلایا برای توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و تا اجرای کامل آن، به اتحاد و هماهنگی بیشتر نیاز است.

امیر محمد پور، همچنین دو رودخانه گوهر رود و زرچوب رشت را دغدغه اصلی مردم و مسئولان دانست و افزود: باید همه امکانات را تا رفع کامل آن بسیج کرد.

میر شمس مومنی زاده، فرماندار رشت هم با اشاره به اینکه طرح جامع شهری رشت کار علمی و اجرایی بسیار ارزشمندی است، گفت: مدیریت و اعضا پدافند غیرعامل رشت تا به ثمر رساندن این کار ارزشمند برای همکاری آمادگی کامل دارند.

در پایان این نشست مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان ابلاغ استاندار را به میر شمس مومنی زاده فرماندار رشت به عنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل رشت به وی تقدیم کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح جامع شهری در رشت تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.