هماهنگی تبلت‌های دو نمایشگره مایکروسافت با سیستم عامل اندروید

مایکروسافت تبلت‌های مجهز به دو نمایشگر خود را با ایجاد تغییراتی در آن‌ها با اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید هماهنگ خواهد کرد.

هماهنگی تبلت‌های دو نمایشگره مایکروسافت با سیستم عامل اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی اعلام کرد تبلت‌های دارای دو نمایشگر آینده خود را با اپلیکیشن‌های اندرویدی هماهنگ خواهد کرد. انتظار می‌رود تبلت‌های مجهز به دو نمایشگر-dual-screen مایکروسافت تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید PowePoint به هر چه بهتر شدن ارائه شما کمک می‌کند +فیلم


مایکروسافت تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ تبلتی کاملا متفاوت با دستگاه‌های کنونی این شرکت را که مجهز به دو نمایشگر ۹ اینچی است عرضه خواهد کرد. اما نکته‌ای که باعث شد تولید چنین محصولی از سوی شرکت مایکروسافت بار دیگر در محافل فناوری جهان سر و صدا کند هماهنگی کمل سیستم عامل تبلت dual-screen مایکروسافت با اپلیکیشن‌های هماهنگ با سیستم عامل اندروید است.

هماهنگی تبلت‌های دو نمایشگره مایکروسافت با سیستم عامل اندروید

باغ اینکه فعلا جزییات زیادی از این تبلت اعلام نشده است، ولی کارشناسان فناوری معتقدند این تبلت علاوه بر اپلیکیشن‌های اندروید از نرم‌افزار‌های مبتنی بر سیستم عامل دستگاه‌های اپل نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع به نظر می‌رسد مایکروسافت در درصدد است دستگاه با توان سخت‌افزاری بسیار ایده‌آل و هم چنین ویژگی‌های نرم‌افزاری مطلوب را هم زمان باهم ارائه کند.

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی در تبلت‌های دو نمایشگره مایکروسافت

با کنارهم قرار دادن زنجیره اطلاعاتی منتشر شده از شرکت مایکروسافت مشخص می‌شود سیستم عامل این تبلت dual-screen غول فناوری آمریکایی ویندوز لایت OS خواهد بود. اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان قطعات سخت افزاری دستگاه‌های هوشمند در جهان همواره همکاری نزدیکی با مایکروسافت داشته است. این همکاری در تولید و طراحی تبلت dual-screen مایکروسافت ادامه پیدا می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

هماهنگی تبلت‌های دو نمایشگره مایکروسافت با سیستم عامل اندروید

با توجه به روند در پیش گرفته در تجهیز دستگاه‌های هوشمند جهان به قابلیت اتصال و پشتیبانی از آخرین نسل اینترنت یا همان ۵G درو از انتظار نیست که مایکروسافت نیز دستگاه خود را با چنین توانایی عرضه کند. به هر روی باید منتظر ماند و دید شرکت مایکروسافت چگونه با تبلت عجیب و پیشرفته خود میلیون‌ها کاربر در کشور‌های مختلف جهان را راضی می‌کند.

انتهای پیام/

مایکروسافت با تبلت dual-screen طرفداران خود را غافلگیر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار