تور عکاسی دریاچه ارومیه پایان یافت/ دعوت از گردشگران برای حضور در ارومیه

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت:تور عکاسی دریاچه ارومیه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی اصغر احمدزاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اعلام اینکه تور عکاسی دریاچه ارومیه در قالب نخستین جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه از ۳۱ خرداد الی دوم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: در این تور عکاسی سعی شد عکاسانی از سراسر کشور و همچنین از ارومیه زیبایی‌های دریاچه را به تصویر بکشند.

وی افزود: در این راستا روز اول و دوم این تور در ساحل دریاچه و در مناطق مختلف برگزار شد تا زوایایی پنهان از زیبایی‌های فوق العاده این دریاچه توسط هنرمندان کشف و به سایر هموطنان شناسانده شود و در روز سوم طبیعت گردی در ارومیه و به ویژه حضور در منطقه سیلوانا مدنظر بود که انجام شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: هدف از این تور عکاسی علاوه بر آماده شدن برای جشنواره ملی عکس دریاچه ارومیه و نمایشگاه عکسی با این عنوان، ثبت تصاویری جهت تبلیغ ارومیه و پتانسیل‌های گردشگری آن و جذب گردشگرانی از سراسر کشور است.

احمدزاده ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته چهره بسیار منفی و حتی کویری و خشک و خالی از ارومیه به ایرانیان شناسانده شده است که خود در جذب گردشگر تأثیرات بسیار بدی گذاشته شده که می‌کوشیم این موضوع مهم را در حد توان برطرف کنیم و ارومیه را با زیبایی‌ها و دریاچه در حال احیایش معرفی کنیم که قطعا در اقتصاد محلی و معیشت مردمان ساکن در حاشیه دریاچه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی از تمامی هموطنان و گردشگران دعوت کرد که در تابستان امسال ارومیه و به ویژه دریاچه در حال احیا را به عنوان یکی از مقاصد سفر خود برگزینند.
 
انتهای پیام/م
 

تور عکاسی دریاچه ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.