در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات تکمیلی پلیس در خصوص درگیری پارک تهرانپارس/ برخورد با مامور خطاکار و سلب موقعیت وی

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از برخورد قاطع پلیس با مامور خطاکار در پرونده پارک تهرانپارس خبر داد.

توضیحات تکمیلی پلیس در خصوص درگیری پارک تهرانپارس/ برخورد با مامور خطاکار و سلب موقعیت ویسرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرونده پارک تهرانپارس اظهار کرد: در تاریخ ۹۸/۰۴/۰۱ گزارشی به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس مبنی بر اینکه چند دختر و پسر در پارک و مقابل انظار عمومی اقدام به رقص و پایکوبی و برداشتن روسری کرده و رفتار‌های نامتعارفی در محل داشتند.

وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل مذکور و انجام ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر، افراد را دعوت به آرامش کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از آن یکی از مامورانی که در محل حضور داشت پس از امر به معروف و نهی از منکر با هتاکی و بی احترامی یکی از خانم‌های حاضر در صحنه شد که پلیس دوباره آن‌ها را با انجام امر به معروف و نهی از منکر به آرامش دعوت کرد.


بیشتر بخوانید: ماجرای پارک پلیس در منطقه تهران پارس


وی افزود: پس از انجام این امور توسط مامور پلیس، باز هم دختر جوان به هتاکی پرداخت و با سیلی زدن بر صورت مامور پلیس و برداشتن عینک از روی صورت وی نسبت به شکستن آن اقدام کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از آن مامور پلیس کنترل خود را برای یک لحظه از دست داده و با فرد مذکور درگیر می‌شود که در پی این عمل با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، بازرسان ویژه پلیس به محل اعزام و در لحظه با مامور خطاکار برخورد قاطع کرده و از وی سلب موقعیت می‌شود.

وی افزود: با این مامور پلیس خطاکار طبق مقررات برخورد خواهد شد، چرا که معتقدیم پلیس در همه حال باید سعه صدر داشته و در حوادث این چنینی خود را کنترل کند.

سرهنگ حسنوند در پاسخ به این سوال که چرا در همان لحظه که گزارش به دست پلیس رسیده است، مامور خانم به محل اعزام نشده است؟ گفت:  در گزارش‌های اولیه عنوان شده بود که عده‌ای در پارک مذکور رفتارهای نامتعارف و ناهنجار از خود نشان می‌دهند که سریعا ماموران پلیس به محل اعزام شدند و در زمان مواجهه با این افراد، به دلیل نوع برخورد آن‌ها دیگر مجالی برای اعزام مامور خانم نبود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار