صلاح زواوی:

ترامپ عامل اجرای سیاست‌های صهیونیستی است

سفیر فلسطین گفت: امروز ترامپ برای سیاست‌های صهیونیستی کار می‌کند و عامل اجرای سیاست‌های آن است.

ترامپ عامل اجرای سیاست‌های صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران عصر امروز در نشست شورای راهبردی روابط خارجی با موضوع « فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن» با اشاره به درگیری‌های نزدیک به یک قرن با مبحث اسرائیل بزرگ اظهار کرد: امروز ترامپ برای سیاست‌های صهیونیستی کار می‌کند و عامل اجرای سیاست‌های استکبار است. 

وی افزود: امروز باید برای کشور‌های منطقه این مسئله را جا بیفتد که ما در مقابل طرح‌های صهیونیستی ایستاده ایم. البته از ٢٠٠ سال پیش با موضوعی به نام اسرائیل کوچک و بزرگ مواجه هستیم.

زواوی گفت: در سال ١٩٢٨ اسرائیل کوچک داشتیم و شهدای زیادی تقدیم کردیم، اما موضوع الان اسرائیل بزرگ مطرح است و این طرح صهیونیستی خطرناک اکنون در حال اجراست.
 
وی ادامه داد: بر اساس نقشه صهیونیست‌ها اسرائیل تنها خاک فلسطین نیست بلکه اردن، سوریه، عراق و بخشی از عربستان سعودی تا مدینه منوره هم جزو خاک اسرائیل محسوب می‌شوند و متاسفانه حرکت در این مسیر ادامه دارد.
 
زواوی با اشاره به انقلاب اسلامی و نقش آن در زنده نگهداشتن آرمان فلسطین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران وضعیت جدیدی ایجاد کرد و به همین دلیل توطئه نخست علیه ایران یعنی همان جنگ تحمیلی به راه افتاد. می‌دانیم آرمان‌های حضرت امام را امام خامنه‌ای ادامه می‌دهد و ایشان فلسطین را در اولویت‌های قرار دادند.
 
وی افزود: همه نیرو‌ها را در عرصه‌های سیاسی فرهنگی اجتماعی برای رویایی با صهیونیست‌هاباید تجهیز کرد و در هر منطقه‌ای باید کمیته‌ای تشکیل شود تا مسئله منطقه را پیگیری کند.

سفیر فلسطین گفت: کاری که ترامپ انجام داد این است که اجازه نمی‌دهد اسرائیل بزرگ قبل از هدف قرار دادن ایران، شکل بگیرد یعنی هدف از راه اندازی جنگ علیه ایران پیاده کردن طرح اسرائیل بزرگ است به همین دلیل جنگ اقتصادی علیه این کشور راه انداخته است و این کشور را تحت فشار و محاصره قرار داده است.

سفیر فلسطین در پایان تصریح کرد: شما که مطیع امام و رهبری هستید، بار مهمی به دوش دارید و باید یأس را کنار بگذارید و دیپلماسی خود را در کل جهان توسعه دهید، ما در مقابل طرح صهیونیستی ایستاده ایم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار