سلامت ۲۵۰۰ نوآموز سیستان و بلوچستانی سنجش شد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نوآموزان این استان در آستانه ورود به دوره ابتدایی مورد سنجش سلامت قرار گرفتند.

سلامت ۲۵۰۰ نوآموز سیستان و بلوچستانی سنجش شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مریم حجتی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ۴۱ پایگاه ثابت و سیار اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کار سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان را برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان از اول تیر در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی سیستان و بلوچستان شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه ذکر کرد.

وی بیان کرد: والدین باید به مدرسه مورد نظر مراجعه و نوبت برای سنجش سلامت فرزند خود دریافت کنند.

حجتی نسب اظهار داشت: ۷۵ هزار و ۷۴۳ نو آموز بدو ورود به دبستان‌های سیستان و بلوچستان سال گذشته زیر پوشش طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: نوآموزان آسیب دیده ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، اتیسم و چند معلولیتی بعد از طرح سنجش به مدارس استثنایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار