خطیبی: باید ۷۰ درصد ماشین سازی را ترمیم کنیم/ امیدوارم لیگ بدون حاشیه‌ای را تجربه کنیم

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: با شرایطی که تیم ماشین سازی دارد، باید ۷۰ درصد تیم به زودی ترمیم شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز، در حاشیه جلسه هم‌اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری درباره برگزاری دوره مربیگری حرفه‌ای در مورد کلاس‌های پرولایسنس بیان کرد: این کلاسی که فعلا در آن حضور داریم از نظر کیفیتی هر ۱۰ الی ۱۵ سال یک بار اتفاق می‌افتد. سرمربیانی که مدرک پرولایسنس را در ایران دارند کم هستند. سه دوره این مرحله را پشت سر گذاشتیم، مرحله اول فیلیپس، مرحله دوم ریچارد مدرس بودند که واقعا قوی بودند و مرحله سوم که الان برگزار می‌شود مدرسی از سنگاپور آمده است و سابقه تدریس در اروپا را دارد که بسیار با کیفیت است.

خطیبی ادامه داد: فکر می‌کنم اینکه قبل از لیگ این کلاس‌ها برگزار شد تمام متد‌های روز دنیا الان یادآوری شده و ما نیز یاد گرفتیم. قطعا در لیگ این اطلاعات نمود خواهد کرد. از محصص، ماجدی و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. در این کلاس‌ها بازیکنان سابق و مربیان حضور دارند و در کنار این کلاس ها، با همکاران رابطه نزدیکی پیدا کردیم و ارتباط خوبی برقرار کردیم که خودش یک حسن محسوب می‌شود.

سرمربی ماشین سازان بیان کرد: وقتی تیم ماشین سازی را تحویل گرفتیم، ۵ یا ۶ بازیکن با ما قرارداد داشتند و بقیه بازیکن آزاد محسوب می‌شدند. این اتفاق کار ما را سخت‌تر از گذشته می‌کند. اگر هفتاد یا هشتاد درصد شاکله تیم حفظ شود، شرایط تیم با اضافه کردن ۲ یا ۳ بازیکن راحت‌تر از زمانی است که مانند الان باید تیم ما هفتاد درصدش ترمیم شود.

وی افزود: می‌خواهیم بازیکن برزیلی را به تیممان اضافه کنیم و هنوز جا داریم تا بازیکنان جدید جذب شوند و در نهایت رتبه تک رقمی لیگ برتر را کسب کنیم. همچنین ما به باشگاه دو محل را برای برگزاری اردو پیشنهاد کرده‌ایم که یکی از آن‌ها را انتخاب به زودی می‌کنیم.

خطیبی در مورد تجهیز شدن ورزشگاه‌ها گفت: باید از یک جایی تجهیز کردن ورزشگاه‌ها آغاز گردد. من اعتقاد دارم از نظر امنیتی استادیوم‌ها هرچه قدر آرامتر باشد، تیم‌ها و هواداران در آرامش بیشتری قرار دارند و با خیال راحت تری با فرزندان به استادیوم می‌آیند. امیدوارم لیگ بدون حاشیه‌ای را در لیگ نوزدهم برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:

خطیبی: می‌خواهیم با ماشین سازی جزو ۱۰ تیم بالای جدول باشیم/ در حال حاضر نمی توان نسبت به عملکرد ویلموتس اظهار نظر کرد

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

۲ بازیکن جدید به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پیوستند


انتهای پیام/

اظهارات خطیبی در حاشیه جلسه هم اندیشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار