نخست وزیر انگلیس: جامعه بین المللی باید در برابر فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران ایستادگی کند!

ترزا می در بیانیه‌ای از جامعه بین‌المللی خواست در برابر فعالیت‌های به شدت بی‌ثبات‌کننده ایران ایستادگی کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس خواستار تنش‌زدایی فوری میان ایران و آمریکا و توسل به راهکارهای دیپلماتیک برای حل مسائل بین دو کشور شد.

بر این اساس، ترزا می هنگام سفر به ژاپن برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ از جامعه بین‌المللی خواست در برابر فعالیت‌های به شدت بی‌ثبات‌کننده ایران ایستادگی کنند.

او علی‌رغم این گفت اولویت بایستی تنش‌زدایی فوری و توسل به راهکارهای دیپلماتیک باشد.

طبق این گزارش، نخست وزیر انگلیس ظاهراً لحن پیام خود به رهبران جهان را به گونه‌ای انتخاب کرده که با عباراتی کنایه‌آمیز از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کند. به عنوان مثال در بخشی از پیام او آمده است: «پیام من به سران گروه ۲۰ این است که تنها از طریق همکاری و مصالحه است که ما می‌توانیم از امنیت و رفاه شهروندانمان محافظت کرده و دنیا را به مکانی امن‌تر برای زندگی تبدیل کنیم.»

«دونالد ترامپ» ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در ادامه کارشکنی‌های دولت آمریکا در اجرای توافق هسته‌ای برجام به مشارکت کشورش در این توافق پایان داد و تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را احیا کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ساکت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
روباه مکار سفارت اينارو از ايران بندازيد بيرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خبر دارید خود امریکا و رژیم منحوس الت دست انگلیس هستند اخ چه میسوزند این انگلیسی ها
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۶:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
این پیر انگلیسی باحمایت ازامریکااقتصادایران رابی ثبات میکند اشکالی نداردولی محافظت ازمرزهاوزدن هواپیمای جاسوسی بی ثبات کننده است وایران باید این کارهارانکند.واقعا چه نفرتی ازانگلیس درقلب خودم حس میکنم وباگفتن مرگ برانگلیس سعی تشفی خاطرخوددارم ولی دلم ارام نمیگیردباید باتحریم کالای انگلیسی وباقطع ارتباط باانهاو.... هرطورکه میتوانیم درمقابل انهامبارزه ومقابله کنیم .
آخرین اخبار