جاده شیراز_اصفهان بازهم حادثه آفرید

تصادف خونین در جاده شیراز اصفهان/ یک کشته و ۲۴ زخمی/حال ۵ نفر وخیم گزارش شده است

رئیس اورژانس استان فارس گفت: حادثه رانندگی بین پراید، تریلی و اتوبوس در جاده شیراز اصفهان یک کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف خونین در جاده شیراز اصفهان/ یک کشته و ۱۷ زخمیمحمد جواد مرادیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس درباره جزییات این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۴۳ دقیقه امشب تصادفی بین یک دستگاه تریلی، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی پراید در جاده شیراز اصفهان (درنزدیکی روستای قوام آباد در ۱۵ کیلومتری سعادت شهر) روی داد.

وی افزود: به محض اعلام این سانحه رانندگی به سامانه اورژانس ۱۱۵ فارس بلافاصله تکنسین‌های اورژانس با ۶ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: طبق اطلاعات اولیه در این حادثه تاکنون یک نفر کشته و ۲۴ تن مجروح شدند.

به گفته رئیس اورژانس فارس ۱۲ تن از مصدومان این حادثه بصورت سرپایی در محل درمان و ۱۲ نفر دیگر پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان های شهید مطهری مرودشت و بیمارستان سعادتشهر انتقال یافتند.

مرادیان گفت: کشته شده این حادثه راننده اتوبوس بوده است که قبل از رسیدن تیم های امدادی اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست میدهد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس تصریح کرد:حال پنج نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه  در دست بررسی است.

گفتنی است اتوبوس متعلق به شرکت کیان سفر پاسارگاد از مبدا شیراز به اصفهان با ۱۸ مسافر در حال حرکت بوده است.

انتهای پیام/م

یک کشته در حادثه رانندگی محور شیراز اصفهان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار