وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح طرح های درمانی دوشنبه و سه شنبه این هفته به کرمان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به سفر وزیر بهداشت در روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته به کرمان گفت: وزیر در اولین روز سفر خود به جنوب‌کرمان مراکز بهداشتی و درمانی این منطقه را مورد بازدید قرار می دهد نشستی با مسوولان جنوب کرمان خواهد داشت.

وی افزود: وزیر بهداشت در روز سه شنبه با حضور در مرکز استان، افتتاح ساختمان جایگزین بیمارستان شهید باهنر را با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و به متراژ ۳۰ هزار مترمربع خواهد داشت.

پورابراهیمی افزود: همچنین مرکز پیوند اعضای جنوب شرق به عنوان بزرگترین مرکز پیوند اعضای کشور با حضور وزیر بهداشت افتتاح می گردد که اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین مالی شده و بخشی از تجهیزات آن با پیگیری صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت تامین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از مراکز درمانی، نشست با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و حوزه درمان، رونمایی از مجموعه فعالیت‌های علمی پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و رونمایی از ۸ آمبولانس فوق پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به شهرستان کرمان خواهد بود.

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان سعید نمکی به شهرستان‌های فاریاب، قلعه‌گنج، رودبار، کهنوج و منوجان سفر خواهد کرد و ضمن افتتاح چندین طرح از زیرساخت‌های بهداشتی این مناطق بازدید می‌کند.

وی افزود: در این سفر مرکز درمان بستر شهرستان فاریاب و چندین خانه بهداشت در شهرستان‌های جنوبی توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر بهداشت در سفر به شهرستان‌های جنوبی از بیمارستان منوجان و شهر‌های جنوبی استان نیز بازدید می‌کند.

حمزه گفت: کلنگ زنی بیمارستان جدید کهنوج و زایشگاه شهرستان رودبار نیز از دیگر برنامه‌های این سفر وزیر بهداشت خواهد بود.

وی بیان کرد: در این سفر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزیر بهداشت، حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ی

سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.