حجت‌‎الاسلام انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اوج ابتذال و آشفتگی در سیاست خارجی کاخ سفید وجود دارد/ تحریم رهبری موجب انزوای بیشتر آمریکایی‌ها خواهد شد

عضو مجمع تشخیص گفت: اوج ابتذال و آشفتگی در سیاست خارجی کاخ سفید وجود دارد.

حجت‌الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحریم آمریکا علیه مقام معظم رهبری اظهار کرد: اوج ابتذال و آشفتگی در سیاست خارجی و حاکمیت قانون جنگل در کاخ سفید وجود دارد.

وی ادامه داد: تحریم کردن عالی‌ترین مقام سیاسی و معنوی جهان و شخصیت بزرگی که حوزه نفود کلام ایشان فراتر از مرز‌های ایران است یک امر بی معنا و نشانه ورشکستگی سیاسی آمریکا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این گونه اقدامات به افزایش محبویبت مقام معظم رهبری منجر شده و قطعا ملت‌ها این رفتار خارج از عرف حقوقی و دیپلماتیک آمریکایی‌ها را به سخره خواهند گرفت.

حجت الاسلام انصاری نسبت به تحریم آقای ظریف نیز واکنش نشان داد و افزود: وزیر خارجه هر کشور حتی در شرایط جنگ رابط با جامعه جهانی است و مگر می‌شود رئیس دستگاه دیپلماسی یک کشور را تحریم کرد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یک باند شرور، ماجراجو و بی خرد زمام کاخ سفید را به دست گرفتند و رژیم‌های پستی همچون رژیم صهیونیستی، آل سعود نمایشی از ابتذال و عقب ماندگی را از خودشان نشان می‌دهند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه تحریم مقام معظم رهبری از سوی آمریکا موجب انزوای بیشتر آن‌ها خواهد شد، خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا موجب اعتبار بیشتر ایران در جامعه جهانی خواهد شد و بیشتر مصرف داخلی برای ترامپ دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار