مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) شهر سجاس برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) شهر سجاس برگزار می‌شودمدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه کشور از برگزاری مراسم تجلیل از امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده  ابراهیم (ع) شهر سجاس خبر داد.

حجت الاسلام جنتی با تاکید بر اهمیت تکریم و بزرگداشت امامزادگان، افزود:تکریم و بزرگداشت امامزادگان از دیرباز مورد توجه علمای دینی و مردم بوده و این کار فرهنگی سبقه‌ای طولانی دارد.

 وی با بیان اینکه از امامزادگان به عنوان پرچمداران علم و اخلاق و نشردهنده کرامات معصومین (ع) یاد می‌شود، افزود: در بسیاری از روایات به اهمیت تکریم از دیدگاه و نظر بزرگان و اهل بیت (ع) پرداخته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با پنجم  ذیقعده مراسم تجلیل از امامزادگان در سراسر کشور  برگزار می‌شود گفت: امسال این مراسم  در استان زنجان در جوار امامزاده ابراهیم شهر سجاس با حضور اقشار مردم و  حجت الاسلام شیری مدیر کل سازمان بازرسی اوقاف کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جنتی زمان برگزاری مراسم را دوشنبه هفته آینده "هفدهم مرداد ماه "اعلام  و خاطر نشان کرد:مراسم تجلیل از  امامزادگان در راستای قطب فرهنگی شدن این اماکن است
.
 
انتهای پیام/ن


 مراسم تجلیل از  امامزادگان در راستای قطب فرهنگی شدن این اماكن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.