آمریکا ناوشکن‌های خود را ارتقا می‌دهد

نیروی دریایی آمریکا به منظور مقابله به سلاح‌های فراصوت پیشرفته روسیه و چین، رقبای خود، ناوشکن‌های کلاس آرلی برک خود را ارتقا می‌دهد.

آمریکا برای مقابله با سلاح‌های فراصوت چین و روسیه ناوشکن‌های خود را ارتقا می‌دهدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروی دریایی آمریکا در نظر دارد تا به منظور مقابله با سلاح‌های پیشرفته فراصوت روسیه و چین به ناوشکن‌های خود پرتابگر‌های جدید اضافه کند.

توماس مور، فرماندهی سیستم‌های دریایی وابسته به نیروی دریایی آمریکا گفت به منظور مقابله با سلاح‌های فراصوت در حال پیشرفته روسیه و چین، احتمالا پرتابگر‌های موشکی جدید به ناوشکن‌های کلاس آرلی برک، نیرومندترین ناوگان ناوشکن‌های نیروی دریایی آمریکا، اضافه می‌شود.

بنا به گفته این مقام نیروی دریای آمریکا، ناوشکن آرلی برک دارای سامانه‌های پرتاب عمودی است که سیستمی پیشرفته برای پرتاب موشک از سکو‌های دریایی همانند کشتی‌ها است و قابلیت‌های موشکی آن دفاع موشکی در مقابل موشک‌های میان برد و کوتاه برد بالستیک را میسر می‌سازد.

فرماندهی سیستم‌های دریایی وابسته به نیروی دریایی آمریکا افزود: سیستم‌های پرتاب عمودی یک عامل تغییر دهنده بازی برای آمریکا هستند. ما می‌توانیم هر تعداد موشک را از این پرتابگر‌ها شلیک کنیم. ما احتمالا این سیستم‌ها را برای مقابله با حملات موشکی تغییر و ارتقا خواهیم داد.

همچنین گفته می‌شود فرماندهی سامانه‌های دریایی آمریکا در نظر دارد تا نسخه مقیاس پذیری را بر روی رادار‌های پدافند موشکی و هوایی‌ای ان/اس پی وای-۶ نصب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، چین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار