اعتراض به الکترونیکی شدن انتخابات وزنه‌برداری/ اعضای مجمع به شیوه سنتی رای می‌دهند؟

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری به اعتراض اعضای مجمع درباره انتخابات این فدراسیون واکنش نشان داد.

اعتراض به الکترونیکی شدن انتخابات وزنه‌برداری/ اعضای مجمع به شیوه دستی رای می‌دهند؟به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (سه‌شنبه) خبری مبنی بر برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری به صورت الکترونیکی منتشر شد. برگزاری انتخابات الکترونیکی در حالی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد که تا به حال چنین چیزی در هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی سابقه نداشته است.  

ابتدا کاندیدا‌ها هیچ واکنش منفی به این موضوع نشان ندادند و حتی برخی خود را تابع وزارت ورزش و جوانان دانستند و اعلام کردند که اعتراضی به این موضوع ندارند.

اما حالا شنیده‌ها حاکی از این است که برخی از اعضای مجمع که در این انتخابات حق رای دارند، به این شیوه اعتراض کردند و از وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارند که به همان روش سابق و به صورت سنتی انتخابات برگزار شود.

محسن بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دستور در حال حاضر همان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است، که از قبل هم اعلام شده است. البته من هم فقط شنیدم که می‌گویند انتخابات را به صورت همان روش سابق، یعنی به شیوه سنتی برگزار می‌کنند، اما به من چیزی از سوی وزارت ابلاغ نشده است. من نمی‌دانم تصمیم برای فردا چه خواهد بود، اما تا به این لحظه انتخابات به صورت الکترونیکی است. من تابع وزارت ورزش و جوانان هستم.

بیرانوند درباره اینکه برخی از اعضای مجمع خواستار عقب افتادن انتخابات هستند تاکید کرد: انتخابات در زمانی که از قبل اعلام شده است برگزار می‌شود. هر چه که از سوی وزارت اعلام شود را مو به مو انجام می‌دهیم چرا که در فدراسیون نمی‌توانیم تصمیم گیرنده باشیم. مثلا ما هتل المپیک را هماهنگ کرده بودیم تا انتخابات را در آن برگزار کنیم، اما وزارت تصمیم گرفت تا در آکادمی ملی المپیک انتخابات را برگزار شود. ما مجبور شدیم ۵۳ نامه جدید را برای اعضای مجمع  و کاندیدا‌ها بفرستیم و اگر بازهم تغییری رخ دهد ۵۳ نامه جدید ارسال می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید:     

برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی در فدراسیون‌های ورزشی

دست برخواه خالی‌تر از همیشه

علی حسینی: تلاش می کنم تا یکی از سهمیه های المپیک را کسب کنم


انتهای پیام/

اعتراض به الکترونیکی شدن انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار