پوتین: از روسیه درباره مداخله در انتخابات آمریکا رفع اتهام شد، اما تحریم‌ها پابرجا هستند

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد بر اساس اتهامی کاملا پوچ مسکو به مداخله در انتخابات آمریکا متهم شد، اما در نهایت عکس این قضیه اثبات گردید.

پوتین: از روسیه درباره مداخله در انتخابات آمریکا رفع اتهام شد، اما تحریم‌ها پابرجا هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد از این کشور در زمینه مداخله در امور داخلی آمریکا رفع اتهام شد، اما تحریم‌هایی که به این دلیل علیه مسکو وضع شد، همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس جمهور روسیه در آستانه سفر رسمی خود به ایتالیا، در مصاحبه با روزنامه کوریره دلا سرا، گفت: بر اساس اتهامی کاملا پوچ روسیه به مداخله در انتخابات آمریکا متهم شد. همه می‌دانند کار در نهایت به کجا انجامید، هیچ. نتیجه‌گیری کمیسیون مولر درباره نبود چنین تبانی قابل درک است، امکان نداشت به شواهدی در این زمینه دست یافت، زیرا چنین شواهدی اصلا وجود خارجی نداشتند. با این وجود تحریم‌هایی که به بهانه چنین اتهاماتی ضد کشور ما وضع شدند، همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس جمهور روسیه افزود: مسکو به ازسرگیری تعاملات کامل بین روسیه و اتحادیه اروپا و حفظ صلح، امنیت و ثبات در قاره اروپا علاقمند است. ما برای همکاری سازنده با تمام نیرو‌های سیاسی که با رای اروپایی‌ها روی کار آمده‌اند، آمادگی داریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار