رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

حرکت نکردن بین خطوط مهمترین عامل ایجاد بی نظمی در بین رانندگان ایلامی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:از جمله عوامل اصلی ایجاد اختلال در عبور و مرور در استان ایلام، حرکت نکردن بین خطوط مشخص شده در معابر است.

حرکت نکردن بین خطوط مهمترین عامل ایجاد بی نظمی در بین رانندگان ایلامی است

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامگفت: برخی رانندگان به دلایلی مانند ترافیک سنگین و عجله کردن به‌طور مداوم از مسیر خود منحرف شده و علاوه بر این که برای دیگر رانندگان ایجاد مزاحمت می‌کنند، در تشدید ترافیک و برهم زدن نظم عمومی نیز گام برمی‌دارند.

وی افزود: این‌گونه افراد تصور می‌کنند با مسدود کردن مسیر حرکت دیگران، انسان‌های زرنگ و باذکاوتی محسوب می‌شوند.

کوهزادی اظهار کرد: همانگونه که در قانون آمده است، رانندگان همیشه باید بین خطوط سفید حرکت کنند حتی اگرمسیر پیش رو دارای ترافیک سنگین و سمت دیگر آن عاری از خودرو باشد.

وی با بیان اینکه رانندگی نکردن بین خطوط یک اقدام خطرناک، ضد قوانین رانندگی و ناقض حقوق شهروندی محسوب می‌شود، ادامه داد:توجه به این مساله، هم درخیابان‌های دو طرفه و هم درخیابان‌های یک طرفه ضروری است، چراکه رعایت نکردن این اصل، موجب اختلال درحرکت رانندگان و زمینه ساز بروز حوادث ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام بیان کرد: از رانندگان ایلامی خواهشمندیم برای حفظ نظم و انضباط بخشی به ترافیک همواره بین خطوط حرکت کنند و درصورت نیاز به تغییر خط، با بکار بردن چراغ راهنما دیگر رانندگان را از تصمیم خود مطلع کنند.

انتهای پیام/ ن

حرکت نکردن بین خطوط از عوامل اصلی ایجاد اختلال عبور و مرور در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.