بازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شد

سونی به طور ناگهانی بازی PES 2019 را از فهرست عناوین رایگان PS plus حذف کرد.

بازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه قرار است شرکت سونی دو عنوان را در ماه ژولای، به طور رایگان و بدون نیاز به حساب PS PLUS در اختیار کاربران قرار دهد، منتشر شد. قرار بود این دو بازی عناوین PES 2019 و Horizon Chase Trubo باشند اما به تازگی اعلام شد که عنوان PES 2019 جای خود را به بازی Detroit: Become Human Digital داده است و قرار است نسخه دیجیتالی و Deluxe Edition این بازی بدون نیاز به حساب PS plus، در اختیار گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 قرار گیرد.

دلیل این تغییر ناگهانی هنوز مشخص نیست و شرکت سونی و کونامی نیز علت روشن و مشخصی را اعلام نکرده‌اند اما ظاهرا این تغییر به تصمیم شرکت سونی انجان شده است و در این‌ باره مدیر شرکت کونامی با GameSpot مصاحبه‌ای انجام داده است. Lennart Bobzien مدیر بخش تجاری اروپا شرکت کونامی، اعلام کرد: من واقعا نمی‌توانم اعلام کنم چه اتفاقی افتاده است و شرکت ما هم از این اتفاق تعجب کرده است چرا که این اتفاق به طور ناگهانی اقتاده است و شرکت سونی هیچ هماهنگی با شرکت کونامی نداشته استبازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شد

 

وی در ادامه گفت: شرکت سونی هنوز دلیل این تغییر را اعلام نکرده است و از طرفی هم شرکت ما در حال ایجاد تغییرات در بخش PS plus بازی بود که ناگهان عنوان Detroit جایگزین عنوان  PES 2019 شد. این تصمیم به شرکت کونامی مربوط نمی‌شد و تمام مسئولیت آن بر عهده سونی است.


بیشتر بخوانید: طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بود


سونی اعلام کرد کسانی که عنوان Detroit را خریداری کرده‌اند و برای آن‌ها رایگان‌ شدن بازی فرقی نمی‌کند، این احتمال وجود دارد که شرکت سونی عنوان دیگری را برای آن‌ها جایگزین کند تا این افراد نیز بتواند یکی از عناوین کنسول سونی را به رایگان تجربه کنند. در حال حاضر شرکت سونی دلیل تغییر PES 2019 به Detroit را اعلام نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

حذف ناگهانی PES 2019 از فهرست عناوین رایگان PS plus

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار