نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد؛

مقاومت و پیگیری رمز موفقیت و پیشرفت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کنونی کشوربحث اقتصاد و تحریم نیست بلکه معضل عدم پیگیری است.

عدم پیگیری مشکل کنونی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان همدان، با اشاره به پایان مهلت بازگشت اروپاییان به تعهدات خود تا پایان ۱۶ تیرماه، گفت: روز آینده مهلت ۲ ماهه ایران به اروپاییان به پایان خواهد رسید و درصورت عدم بازگشت اروپاییان به تعهدات خود، ایران با اقتدار شروع به غنی‌سازی اورانیوم می‌کند.

وی با تأکید بر شکست آمریکا در جنگ فن آوری  در مقابل ایران، مطرح کرد: آمریکا با بالاترین فن آوری  روز خود به نام بزرگترین پهپاد جاسوسی وارد ایران شده و در مقابل توان اطلاعاتی ایران با شکست سنگینی مواجه شد به طوریکه استکبار هیچ‌گاه با زور نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد و آمریکا هیچ زبانی را جز زبان قدرت نخواهد فهمید.

حاجی بابایی کمبود حقوق محیط‌بانان را تقصیر مجلس و دولت دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظلة‌العالی) نگاه‌ویژه‌ای نسبت به اهمیت محیط زیست در کشور دارند از این رو ۲ مصوبه بسیار مهم در بند‌های ث و ذ در ماده ۳۸ مقرر شده و اهمیت محیط زیست در کشور به اندازه‌ای زیاد است که دولت و مجلس حاضر به واردات کاغذ از خارج مرز‌ها به شرط حفظ محیط زیست است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به وضعیت مناسب ایران در حوزه پسماند در مقایسه با کشور انگلستان، بیان کرد: متأسفانه ما به عنوان انسان نتوانسته‌ایم به همان اندازه که به طبیعت زخم می‌زنیم آن‌را التیام ببخشیم و متأسفانه آمار تولید پسماند برخلاف بازیافت بسیار بالاتر است.

وی در رابطه با وضعیت استان همدان در مقایسه با سایر استان‌های کشور، اظهار داشت: متأسفانه گاهی اوقات اخبار فعالیت‌ها و موفقیت‌ها در تمامی زمینه‌ها به ویژه محیط‌زیست به شکل درستی مخابره نمی‌شود این در حالیست که هم اکنون استان همدان در تمامی زمینه‌ها روبه‌رشد است.

حاجی‌بابایی موفقیت و پیشرفت را در گرو ایستادگی، مقاومت و پیگیری دانست و تأکید کرد: مشکل کنونی کشور، بحث اقتصاد و تحریم  نیست بلکه مشکل کنونی کشور معضل عدم پیگیری است.

وی استان همدان را قانونمندترین و نظام‌مندترین استان کشور دانست و عنوان کرد: پیگیری مطالبات استان و به نتیجه رساندن آنان به قدری طولانی و موفقیت آمیز است که بیان هرکدام از آن‌ها به مردم ساعت‌ها به طول خواهد انجامید؛ نقد کردن بسیار آسان و کوتاه مدت است، اما پیگیری و به هدف رساندن به صورت هماهنگ کاری سخت و دشوار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه استان در حوزه بهداشت و درمان به نقطه خوبی رسیده است، گفت: همدان در این حوزه در این منطقه حرف اول را می‌زند؛ با ساخت بیمارستان VIP همدان تمامی منطقه تا نجف اشرف را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ ورود بیماران خارجی به همدان و تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه D۸ از جمله موارد موفقیت آمیز استان در حوزه بهداشت است.

وی بحث آب را مهمترین مسأله استان دانست و مطرح کرد: تأسیس سدی تازه در بالادست سد تالوار باعث شده تا مشکلاتی را برای تأمین آب استان به وجود آورد.

انتهای پیام/ج

مشکل کنونی کشوربحث اقتصاد و تحریم نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار