پیگیری مراحل ساخت کتابخانه مرکزی رشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از مراحل ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل پروژه کتابخانه مرکزی رشت از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور قرار گرفت.

وی در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه فرهنگی استانی و میزان جذب اعتبارات عمرانی آن قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری نمایندگان مردم گیلان در مجلس و نیز مسئولین استانی این پروژه در آینده‌ای نزدیک تکمیل و در اختیار مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان قرار گیرد.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این بازدید با بیان اینکه یکی از مهمترین نماد‌های فرهنگی هر شهر، کتابخانه‌های عمومی هستند، گفت: امیدوار هستیم با تکمیل این کتابخانه استاندارد در شهر رشت، شاخص سرانه فضای مطالعه با رشد مناسبی همراه باشد.

وی رشد فضای مطالعه کتابخانه‌ها را در افزایش دیگر شاخص‌های مطالعه و کتابخوانی موثر دانست.

عملیات احداث کتابخانه مرکزی شهر رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

این کتابخانه عمومی با پیش بینی بخش‌های مختلفی نظیر، بخش مرجع، پژوهش، سالن اجتماعات، مخزن کتاب، امانت، کودک، نوجوان و فعالیت‌های جنبی، در صورت تکمیل پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

بازدید نماینده مردم رشت از مراحل ساخت و تکمیل بزرگترین پروژه کتابخانه عمومی شمال کشور

برچسب ها: کتابخانه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.