اخبارحوادث امروز هفدهم تیرماه ۹۸؛

جلوگیری از فعالیت دندانپزشکی غیر مجاز در اصفهان/ توقیف دستگاه های ارز ديجيتال

مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جلوگیری از فعالیت دندانپزشکی غیر مجاز در اصفهان

غلامرضا صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در پی گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از فعالیت غیر مجاز این درمانگاه در شهراصفهان، پرونده تخلف این مرکز به شعبه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: پس از تایید کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشخص شدن تخلف به استناد قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی، علاوه بر صدور حکم تعطیلی درمانگاه، حکم بر درج در پرونده پزشکان موسس هم صادر شد.
 
 

توقیف دستگاه های ارز ديجيتال

سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "رامشه" با اجرای طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در این عملیات ۳۰ دستگاه تبدیل ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اظهارت راننده، کالا‌های مکشوفه بدون مجوز از جنوب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ خدادوست عنوان کرد: در این رابطه راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان و مسئولان انتظامی مبنی بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا، گفت: تامین امنیت در تمامی حوزه‌ها از جمله‌های حوزه‌های اقتصادی بر عهده نیروی انتظامی است و ماموران این نیرو با برهم زنندگان نظم و امنیت در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.

اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه‌های زنانه در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران از ۵۴۳ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در پایان از متصدی ۷۲ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ و برای متصدیان ۵۵ واحدصنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: متصدیان واحد‌هایی که اخطاریه پلمپ دریافت کردند اگر در موعدمقرر نسبت به رفع معایب و نواقص خود اقدام نکنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به ماموران پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد صورت گیرد.
 

حمل ۱۵۷ هزار نخ سیگار قاچاق با خودروی سمند

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز از جمله عوامل برهم زدن چرخه اقتصادی است که پلیس با تدابیر گوناگون و هوشمندانه با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های دخانی،  حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از خودروی مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۱۵۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه راننده خودروی مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوز قانوین برای حمل این محموله بود اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.
 

غرق شدگی جوانی در رودخانه زاینده رود

سرپرست فرماندهی انتظامی لنجان گفت: این جوان در حاشیه محله بابا شیخ علی قصد شناکردن در رودخانه زاینده رود را داشت که به علت بی مهارتی در شنا کردن دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی افزود: در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ ماموران فرماندهی انتظامی لنجان به محل حادثه اعزام شدند ودر عملیات جستجوی نیرو‌های امدادی و پلیس جسد این جوان از آب گرفته شد.

وی به شهروندان توصیه کرد باتوجه به سرعت جریان آب از شنا کردن دراین رودخانه پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار