رادوشوویچ در پرسپولیس ماندنی شد/ مرد کروات همچنان دروازه‌بان دوم سرخ‌ها

دروازه‌بان کروات سرخپوشان پایتخت در این تیم ماندنی شد تا همچنان نیمکت نشین علیرضا بیرانوند باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پبش گفته شد، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد قرار گرفته و باید از این تیم برود. سرمربی آرژانتینی به دلیل اینکه فهرست بزرگسالان پرسپولیس کامل است و می‌خواهد بازیکنان دیگری جذب کند، رادو را در لیست خروج قرار داد، اما پس از جلسه‌های متعددی که برگزار شد، او در تیم سرخپوشان ماندنی شد.

در جلسه‌ای که امروز (سه شنبه) مدیربرنامه‌های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، در نهایت با ماندن این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان خاتمه یافت تا او همراه با اعضای تیم فردا (چهارشنبه) به ترکیه بروند.

با این وجود تنها کروات از دوران برانکو همچنان در جمع سرخپوشان خواهد ماند و به عنوان دروازه بان شماره ۲ فعالیت خواهد کرد. در لیگ نوزدهم مانند سال‌های گذشته علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی است و ابوالفضل درویشوند نیز سنگربان سوم محسوب می‌شود.

با ماندن رادوشوویچ و جذب بازیکنانی همچون محمد حسین کنعانی زادگان و ۲ مهاجم خارجی، باید دید کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند. در همین باره شنیده می‌شود حسین ماهینی، امید عالیشاه و مهدی شیریفی شاید از پرسپولیس بروند.

سرخپوشان فردا (چهارشنبه) راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی ۱۰ روزه‌ای را در این کشور برگزار کنند و قرار است پس از پایان این اردو، کالدرون تصمیم نهایی را درباره بازیکنان خروجی اتخاذ کند.


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار