صادرات ۲۲۰ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد اروند

معاون اقتصادی،کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۰ میلیون دلار کالای تولیدی در منطقه آزاد اروند به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدعلی موسوی معاون اقتصادی،کسب و کار منطقه آزاد اروند سه شنبه در حاشیه تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه منطقه آزاد اروند گفت: مصالح ساختمانی، ماشین آلات، قطعات خودرو، مواد غذایی و خشکبار از جمله کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و آسیایی می باشند.

وی افزود: در همین مدت ۱۲۰ میلیون دلار ثبت سفارش اولیه و ماشین آلات کالاهای تولیدی در منطقه آزاد اروند انجام شد.

معاون اقتصادی،کسب و کار منطقه آزاد اروند تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین آلات را از برنامه‌های و سیاست منطقه آزاد اروند برای رونق تولید در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اعلام کرد و گفت: در سال رونق تولید حمایت‌های معنوی و مالی از واحدهای صنعتی انجام می‌شود و ضمن صدور پروانه بهره برداری پنج ساله یارانه ویژه به واحدهای تولیدی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی تعلق می‌گیرد.

موسوی ادامه داد: تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور برای بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی آبادان و خرمشهر امضا شده است.

در آئینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۱۶۶ واحد صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند ۳۰ واحد صنعتی نمونه و برتر منطقه آزاد اروند با توجه به توسعه واحد صنعتی، تعداد اشتغال و صادرات مورد تقدیر قرار گرفتند.

همایش تجلیل از واحدهای صنعتی برتر با حضور محسن صالحی نیا مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در منطقه آزاداروند برگزار شد.

انتهای پیام/ د

صادرات کالا از منطقه آزاد اروند

برچسب ها: صادرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.