کاهش شدید اعضای آمدنیوز براساس تحلیل سایت معتبر تی‌جی‌اس +عکس

جدیدترین تحلیل سایت معتبر «تی جی اس» نشان می‌دهد علاوه بر کاهش شدید اعضای آمدنیوز، بازدید از این کانال نیز به شدت کاهش پیدا کرده است.

پایه سست کانال ضد انقلاب آمدنیوز در حال فرو ریختن است +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیل سایت معتبر «تی جی اس» نشان می‌دهد علاوه بر کاهش شدید اعضای کانال معاند آمدنیوز، مطالب این کانال با بی‌توجهی مخاطبان روبرو شده و بازدید از این کانال به شدت کاهش پیدا کرده است. 


بیشتر بخوانید:  گاف جدید آمدنیوز درباره انتشار خبر زلزله خوزستان در شبکه خبر +عکس و فیلم


پخش مستند تلویزیونی ایستگاه پایانی دروغ در دو شب متوالی از بخش‌های خبری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پشت‌پرده فعالیت‌های روح الله زم معروف به نیما زم، مدیر کانال ضدانقلاب آمدنیوز را آشکار کرده است. پخش این مستند که واکنش گسترده‌ای از طرف مخاطبان و کاربران فضای مجازی داشت سبب شد مخاطبان آگاه از این کانال خارج شوند.

در حال حاضر کانال آمدنیوز که به دلیل انتشار اخبار دروغ و داستان‌سرایی‌های کذب در فضای مجازی رسماً به تولیدکننده اخبار جعلی معروف شده است، بارها تلاش کرده با ترفندهای مختلف از رسوایی‌ها و افشاگری‌هایی که در خصوص این کانال انجام شده است فرار کند که با توجه با هوشیار شدن مخاطبان نسبت به فعالیت آمدنیوز علیه مردم ایران ، زم و رفقایش در نهایت استیصال در رسیدن به اهدافشان موفق نشدند.

همانطور که در نمودار منتشرشده در سایت معتبر «تی جی اس» مشاهده می‌کنید حرکت نزولی تعداد دنبال‌کنندگان این کانال دروغ‌پرداز همچنان ادامه دارد.

پایه سست کانال ضد انقلاب آمدنیوز در حال فرو ریختن است +تصویر

این در حالی است که این کانال معاند و ضدانقلاب پس از انتشار اخبار دروغ برای پوشش اخبار سیل در ایران در آغازین ماه سال، با تعداد  ۱۲۲۸۲۶۶ نفر مخاطب فعالیت می‌کرد. طی ماه‌های گذشته حدود ۸۰۰ هزار نفر از کانال دروغ‌پرداز آمدنیوز خارج شده‌اند. مخاطبان آمدنیوز، دروغ پردازی‌های واضح این کانال و ادامه این رویکرد توسط مدیرش را نوعی توهین به خود تلقی کرده‌اند.

تحلیل نموداری سایت معتبر تی جی اس نشان می‌دهد خروج گسترده کاربران از این کانال دروغ‌پرداز که مدت‌هاست به فیک نیوز معروف شده است همچنان ادامه دارد. پیش‌تر آمدنیوز برای فرار از این شرایط تلاش کرده بود با نرم‌افزار‌های افزایش عضو و ترفند دروغ بزرگ و انتشار داستان‌سرایی‌های خلاف واقع، اعضای کانالش را ثابت نگه دارد و مجدد ارتقا دهد که البته موفق نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
صفر
۰۷:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
توهم نیوز