وزیر کشور گفت: در حوزه رای گیری و شمارش بحث ها با شورای نگهبان در حال انجام بوده و امیدواریم بخش زیادی از حوزه ها را الکترونیک برگزار کنیم.


در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۱۴۰حوزه هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه همایش فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: آقایان جهانگیری، ظریف و کدخدایی هم مطالب خوبی را امروز مطرح کردند. و لازم بود استانداران و فرمانداران نظرات و مشکلات خود و هم شرایط انتخابات در شهرستان‌ها را اینجا مطرح کنند و ما هم سیاست‌ها و برنامه‌های خود را ابلاغ کنیم.

وی افزود: امیدوارم مجموعه این تلاش ها به برگزاری انتخابات قانونی، سالم و امن و با مشارکت پرشور منجر شود.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات در راستای مقاومت است،خاطرنشان کرد: می‌توانیم با مشارکت پرشور اراده ملی در حمایت از جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین انتخابات الکترونیک را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۱۴۰ شهرستان برگزار کردیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حال مذاکراه با شورای نگهبان هستیم، خاطرنشان کرد: بخش اعظم کار در انتخابات الکترونیکی، احراز هویت است و در احراز هویت الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ما با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات الکترونیک به نتایج خوبی رسیده اند،بیان کرد: اگر در این دوره بتوانیم بخش زیادی از انتخابات را الکترونیک برگزار کنیم، می توانیم گام بلندتری برای برگزاری انتخابات الکترونیک در تمام حوزه ها برداریم و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۱۴۰حوزه هستیم.

رحمانی فضلی یادآور شد: در حوزه رای گیری و شمارش بحث ها با شورای نگهبان در حال انجام است، امیدواریم بخش زیادی از حوزه ها را الکترونیک برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار