یزد، نایب قهرمان لیگ دسته سه والیبال دختران نوجوان کشور

نایب رییس هیئت والیبال بانوان استان یزد گفت: دختران یزدی در یک فینال نفس گیر نایب قهرمان لیگ دسته سه والیبال دختران نوجوان کشور شدند.

زهرا وکیلی، نایب رییس هیئت والیبال بانوان استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: دختران والیبالیست یزدی در فینال مسابقات والیبال قهرمانی دسته سه کشور در دیدار با تیم هرمزگان، با نتیجه ی سه بر دو نائب قهرمان این مسابقات شدند.

وکیلی با اشاره به اینکه فینال این دوره از مسابقات در یزد برگزار شد گفت: والیبالیست های هرمزگانی مقام اول و دختران یزد و قم به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

روز گذشته تیم یزد توانست با نتیجه سه بر دو تیم قدرتمند خراسان جنوبی را در مرحله نیمه نهایی شکست دهد تا ضمن صعود به فینال این مسابقات جواز حضور در مسابقات دسته دو کشور را نیز کسب کند.

گفتنی است؛ هرمزگان، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، زنجان ، خراسان شمالی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اردبیل، قم، اروند رود خوزستان و یزد در این مسابقات حضور داشتند.

مسابقات قهرمانی دختران دسته سوم والیبال کشور از 15 تیرماه به میزبانی هیات والیبال استان یزد و دانشگاه ازاد اسلامی تفت در سالن تختی شهرستان تفت آغاز شد و بعد از یک هفته رقابت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ص

یزد، نایب قهرمان لیگ دسته سه والیبال دختران نوجوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار