فعالیت هزار و ۲۴۰ نفر از منافقان در کشور آلبانی بر علیه شورای نگهبان

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: هزار و ۲۴۰ نفر از منافقان در کشور آلبانی با اکانت سازی در فضای مجازی بر علیه این شورا فعالیت می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رضازاده در جمع مردم کاشان افزود: این فشارها با این هدف است که شورای نگهبان وظیفه اصلی اش را که نظارت بر تائید صلاحیت نامزدها و انتخابات است، دقیق عمل نکند تا بتوانند انتخابات را مخدوش کنند.


وی گفت: مخالفان مدام تذکر می دهندکه اگر شورای نگهبان محکم برخورد کند مردم از انتخابات استقبال نمی کنند در حالی که مردم با همه فشارهای اقتصادی و با وجود همه بی تدبیری‌ها، نفوذها و فشارهای آمریکا در را هپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس خوش درخشیدند.


مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مردم بین بروکراسی‌های مستهلک دولتی و نظام امت و امامت تمایز قائل شده اند، از وضع اقتصادی راضی نیستند اما نشان دادند که سر اسلام کوتاه نمی آیند.


رضا زاده گفت: با وجود همه فشارها و بهانه‌جویی‌ها به لطف خداوند سبحان امسال با انجام وظیفه صحیح از سوی شورای نگهبان و همه نهادها از جمله وزارت کشور انتخابات بسیار پرشوری برگزار می شود.


وی افزود: شورای نگهبان هم نهاد دفاع از اسلامیت نظام است و هم نهاد دفاع از جمهوریت نظام چون اگر شورای نگهبان نبود چه سازمان و نهادی می‌توانست از آرا مردم صیانت کند.

 

انتهای پیام/م

 

شورای نگهبان وظیفه اصلی اش را که نظارت بر تائید صلاحیت نامزدها و انتخابات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.