صالحی: رسیدگی به پرونده بهاروند و فتاحی زمان‌بر است/ رای را به سرعت اعلام می‌کنیم تا خللی به برنامه لیگ ایجاد نشود

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده حواشی فینال جام حذفی در دست بررسی است.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به ۲ پرونده مهم فوتبال ایران یعنی آرای صادر شده از سوی کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت سعید فتاحی و حیدر بهاروند به دلیل حواشی فینال جام حذفی و همچنین پرونده محرومیت ۵ ساله علی کفاشیان و عباس ترابیان در بحث حق پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: ابتدا درباره پرونده محرومیت بهاروند و فتاحی از سوی کمیته اخلاق باید بگویم اواخر هفته پیش بلافاصله پس از دریافت این پرونده با حضور این ۲ مسئول سازمان لیگ، جلسه کمیته استیناف را تشکیل دادیم. بهاروند و فتاحی توضیحات خود را ارائه کردند و قرار است با بررسی ابعاد مختلف پرونده حکم خود را اعلام کنیم.

او درباره زمان دقیق صدور رای کمیته استیناف در این پرونده گفت: زمان دقیق اعلام رای پرونده فینال جام حذفی را نمی‌دانم چراکه باید روی تمام ابعاد پرونده و دفاعیات افرادی که از سوی کمیته اخلاق محروم شده اند مطالعه کنیم. بررسی پرونده فینال جام حذفی وقت گیر و زمان‌بر است، اما با توجه به اینکه باید در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر تکلیف پرونده هرچه سریع‌تر مشخص شود، در سریع‌ترین زمان ممکن رای را صادر می‌کنیم تا خللی به برنامه لیگ ایجاد نشود.

صالحی تصریح کرد: درباره پرونده کفاشیان و ترابیان هم مستندات تازه‌ای در اختیار کمیته استیناف قرار گرفته، اما تاکنون رسیدگی به آن را شروع نکرده ایم. قرار است کفاشیان و ترابیان در روز‌های آتی به کمیته استیناف بیایند و توضیحات خود را ارائه کنند.


بیشتر بخوانید:

بهاروند و فتاحی همچنان امورات سازمان لیگ را پیگیری می‌کنند

اسلامیان: فیفا به فدراسیون و استقلال بدهکار است/ فتاحی محروم نیست

طالقانی: کمیته اخلاق باید برای برخی متخلفان حکم حبس ابد بزند/ ویلموتس منطقی است و مشکلات ما را درک می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات صالحی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به ۲ پرونده مهم فوتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار