تاکتیک حماس برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی از ترفند جنبش حماس برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان این رژیم از طریق شبکه‌های اجتماعی پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند جنبش حماس با ارتباط گرفتن با سربازان صهیونیست از طریق حساب‌های کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به جمع آوری اطلاعات در خصوص فعالیت‌ها و طرح‌های ارتش اسرائیل کرده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از یک پایگاه صهیونیستی گزارش داد به تازگی برای شماری از سربازان اسرائیلی پیام‌هایی از طرف‌های ناشناس ارسال شده و از آن‌ها در خصوص مسائل امنیتی پرسش شده است.

تاکتیک حماس برای تخلیه اطلاعاتی از نظامیان صهیونیست

این پایگاه در ادامه نوشت: سربازی از گردان ۸۹۰ ارتش اسرائیل پیامی واتساپی دریافت کرده که در آن از وی خواسته شده تا طرح آموزشی گردان که پیشتر تهیه شده بود را برای فرستنده پیام ارسال کند.

طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جنبش حماس در نوار غزه در پشت این تلاش‌ها قرار دارد؛ همچنانکه مشخص شد هدف از این اقدام متهورانه، جمع آوری اطلاعات از عناصر یگان‌های پیاده ارتش اسرائیل بوده است.

پیشتر نیز سازمان جاسوسی اسرائیل (شاباک) از اقدام گروهی از جنبش حماس در هک دستگاه‌های ارتباطی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و استراق سمع تلفن‌ها و پیامهایشان از طریق حساب‌های کاربری جعلی خبر داده بود.

طبق اعلام رسانه‌های صهیونیستی، حماس با جعل اسامی و شخصیت‌های موهوم تلاش می‌کند تا سربازان اسرائیلی را به دام بیاندازد؛ یکی از سربازان اسرائیلی در این خصوص گفت: من عاشق دختری از آمریکای جنوبی بودم و پس از ارتباط عاطفی با وی، بسیاری از اسرارم را برای او فاش کردم؛ اما در نهایت مشخص شد طرف مقابل فردی از عناصر حماس بوده است و در نوار غزه سکونت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار