ترامپ از برخی نمایندگان زن دموکرات خواست به کشورهایشان بازگردند!

رئیس‌جمهور آمریکا برخی نمایندگان زن دموکرات کنگره را غیرآمریکایی خواند و از آن‌ها خواست به کشورهایشان بازگردند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی نژادپرستانه، نمایندگان زن دموکرات کنگره را غیرآمریکایی خواند و از آن‌ها خواست به کشورهایشان بازگردند!

رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیام‌هایی در صفحه توئیتر خود نوشت: «خیلی جالب است: تماشای اینکه نمایندگان زن دموکرات "ترقی خواه" کنگره که در اصل از کشور‌هایی آمده اند که دولت هایشان یک فاجعه کامل و تمام عیار و جزء بدترین و فاسدترین و ناکارآمدترین‌ها در دنیا هستند (مشروط بر اینکه اصلا دولت موثری در آنجا وجود داشته باشد), اکنون با صدای بلند و شرورانه به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور دنیا، می‌گویند که دولت ما چگونه باید اداره شود. چرا آن‌ها بازنمی گردند و به اصلاح مکان‌های جرم خیزی که از آنجا آمده اند، کمک نمی‌کنند؛ سپس بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد. این جا‌ها به کمک شما نیاز شدیدی دارد، باید هر چه زودتر عازم شوید. اطمینان دارم نانسی پلوسی خوشحال خواهد شد از اینکه فورا ترتیب سفر رایگان {به مقصد آن کشورها} را بدهد!»

گر چه ترامپ اشاره نکرد مقصود او از این نمایندگان زن کنگره چه کسانی هستند، طبق گزارش‌ها توئیت او احتمالا بیشتر خطاب به «ایلهان عمر» است که متولد سومالی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۱:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خیلی جالب است ترامپ اجدادش مهاجرندولی به کسان دیگرمیگوید بروند.عدالت این است که همه شماهابرویدوامریکارابه صاحبان سرخپوستش برگردانید.ضرب المثلی است که میگویدمیهمان میهمان رانمی تواندببیندوصاحب خانه هردورا.
آخرین اخبار