بهسازی بیمارستان غرضی ملایر با بیش از ۱۰ میلیارد اعتبار

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از بهسازی و نوسازی بیمارستان غرضی ملایر با بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

بهسازی بیمارستان غرضی ملایر با بیش از ۱۰ میلیارد اعتباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا صفری مدیردرمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه پنج طرح درمانی طی هفته تامین اجتماعی در شهرستان ملایر به بهره برداری می رسد گفت : جذب پزشکان متخصص، افزایش کادردرمانی، برنامه ارتقای سطح نظارت کیفی بر واحد‌های تابعه و افزایش تعداد بستری، افزایش تخت فعال در بیمارستان دکتر غرضی ملایر و همدان از موضوعات مورد توجه در این سال‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح درمانی قبلاً بهره برداری شده، اما در این هفته با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی به صورت رسمی افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای این طرح هزینه شده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان  به بازسازی فضای رادیولوژی، سی تی اسکن و سونوگرافی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل این مرکز درمانی با اعتبار یک‌میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

صفری با بیان اینکه زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تعمیرات اساسی شد افزود: ساخت ساختمان مسجد، اداری و فرهنگی خیرساز این مرکز درمانی با ۴ میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده است و  این هفته افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی در سال‌های اخیر انجام شده که شامل بخش‌های پزشکی، فضای فیزیکی، رفاهی و بهداشتی و بازسازی بخش اطفال، راهروها، سالن غذاخوری، سی. تی. اسکن است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از طرح هایی برای مردم به ویژه قشر کم‌درآمد بهره برداری خواهد شد، گفت: سال‌های گذشته طرح  ساخت انبار دارویی مورد توجه قرار گرفت و امروز آماده افتتاح رسمی است.

صفری افزود : در سال‌های اخیر ،کیفیت و کمیت خدمات تشخیصی -درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح رسمی انبار دارویی بیمارستان غرضی با ۴.۵ میلیارد تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.