شمارش معکوس انتخابات فدراسیون کشتی/ همچنان خبری از تائید صلاحیت کاندیدا‌های مشهور نیست

انتخابات ریاست فدراسیون کشتی درحالی چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که هنوز خبری از تائید صلاحیت ۳ کاندیدای مشهور نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۲۶ تیرماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و اسامی کاندیدا‌هایی که تاکنون از سوی مراجع ذیصلاح برای نامزدی ریاست این فدراسیون صلاحیتشان تائید شده به ترتیب سید اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده می‌باشد و هنوز خبری از تائید صلاحیت ۳ نامزد مشهور و عنواندار کشتی یعنی امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر نیست.

با این اوصاف و با توجه به اینکه محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان چندی پیش اعلام کرد ممکن است صلاحیت تعدادی از نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شب انتخابات تائید شود باید مننظر ماند و دید آیا فردا شب (سه شنبه) نامی به نفرات تائید شده اضافه می‌شود یا در نهایت مجمع با همان ۶ کاندیدا‌های مورد تائید برگزار خواهد شد.

محمداسد مسجدی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی نیز درباره آخرین وضعیت انتخابات اظهار داشت: به طور حتم روز ۲۶ تیر ماه انتخابات برگزار می‌شود و ما برای همه کاندیدا‌های تائید شده و اعضای مجمع دعوتنامه ارسال کردیم.

وی درباره احراز صلاحیت امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی نیز گفت: هنوز وزارت ورزش اسامی جدیدی را اعلام نکرده و فدراسیون کشتی همچنان همان لیستی را که چند روز پیش به صورت رسمی اعلام شد در اختیار دارد.

پرویز سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون وضعیت این روز‌های کشتی گفت: واقعاً جای تاسف و تعجب دارد که چرا کشتی با این همه افتخار و جایگاهِ با ارزش در وضعیتی پُر حاشیه قرار دارد و پس از استعفای رسول خادم حدود ۹ ماه بلاتکلیف است.

وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت یکی از سال‌هایی که کشتی با این هجمه حواشی و تنش مواجه بوده همین زمان است و دلیل آن هم بی تدبیری مسئولین و عدم اتحاد اهالی کشتی است.

علی ایحال انتخابات فدراسیون کشتی نباید تحت تاثیر حواشی موجود و شایعات مرسوم قرار گیرد چرا که این همه بلاتکلیفی برای کشتی به عنوان ورزش اول کشور به هیچ عنوان مطلوب نیست و متولیان ورزش کشور باید با برگزاری عادلانه و قانونمند انتخابات، کِشتی کُشتی را ساحل امن برسانند.


بیشتر بخوانید:

شکست میلیمتری شعبانی مقابل قهرمان المپیک/ پایان کار ایران با یک مدال نقره و یک مدال برنز

ایران قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا شد

دستور وزیر ورزش برای پیگیری درمان یک کشتی‌گیر/ملک محمدی: فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه های درمان را پرداخت می کند


انتهای پیام/

کِشتی کُشتی در انتظار ساحل امن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار