ترانه‌اى انگليسى «after you» درباره داستان عاشورا؛

هر کسی حسین (ع) را بشناسد عاشقش می‌شود، عشق‌ات را به همه جهان معرفی کن +فیلم

ترانه‌اى انگلیسى درباره داستان عاشورا و عشق به امام حسین (ع) که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید.

هر کس حسین (ع) را بشناسد عاشقش می‌شود، عشق‌ات را به همه جهان معرفی کن +فیلم

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نهضت عاشورا دارای معارف بزرگی است که در طول تاریخ نه تنها مسلمانان بلکه تمام جهانیان را تحت تأثیر آموزه‌های بی‌نظیر خود قرار داده و عاملی برای آزادی بخشی به ملت‌های مستضعف است.

پیام‌های قیام عاشورا محدود به ملت‌های اسلامی نیست بلکه روح قیام عاشورا در همه جای جهان جاری شده است. عاشورا مکتبی است که در آن از عزت و شرف در مقابل ظلم و ذلت دفاع می‌شود و مظلوم شریف شمرده می‌شود و ظالم را نابود شونده و شکست خورده معرفی می‌کند؛ به همین دلیل می‌توان گفت که هر انسان رنج کشیده و هر ملتی که مورد ظلم واقع شده اگر داستان کربلا و پیروزی حق بر باطل را بشنود، روح زنده کننده‌ای در او دمیده می‌شود و آن‌ها را به قیام برای حق طلبی و نرفتن به زیر ظلت ستمگران وامی‌دارد، و اگر در عوامل پیدایش برخی از انقلاب‌هایی که به جهت حق طلبی مظلومان علیه حکومت‌های ظالم پدید آمده اند، بنگریم، اثری از فرهنگ عاشورا را در تقویت روحیه حق طلبی آن ملت می‌توان متوجه شد که نمونه بارز آن انقلاب اسلامی ایران است.

به تازگی ترانه‌ انگلیسى زیبایی درباره داستان عاشورا و عشق به امام حسین (ع) تحت عنوان «after you» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که استقبال گسترده کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است. در ادامه می‌توانید این ویدئوی زیبا را به همراه زیرنویس فارسی آن مشاهده کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عاشورا ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۴ ۲۴ تير ۱۳۹۸
ممنون خیلی عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
رامين
۱۱:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
السلام و عليك يا اباعبدااله الحسين (ع)
خيلي عالي و تاثيرگذار بود .
ممنون از اينكه اشتراك گذاري كرديد .
آخرین اخبار