آغاز عملیات اعزام حجاج سرزمین وحی از فرودگاه اصفهان

اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با برنامه ریزی انجام ۳۱ سورتی پرواز به جده و مدینه از نخستین ساعات امروز دوشنبه -۲۴ تیر ماه- آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان پیرامون اعزام نخستین گروه حجاج اظهار کرد: با پرواز امروز صبح ۲۵۰ نفر از زائران اصفهانی به مقصد جده اعزام شدند.

حسن امجدی افزود: به‌طورکلی اعزام حجاج از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در قالب ۳۱ سورتی پرواز که ۱۴ پرواز به جده و ۱۷ پرواز به مقصد مدینه است انجام می‌شود.

وی گفت‌: حجاج اعزامی امسال از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری خواهند بود که عملیات اعزام در قالب ۵۲ کاروان مشتمل بر ۴۹ کاروان از اصفهان و سه کاروان از چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود که از این تعداد ۲۸ کاروان مدینه قبل و ۲۴ کاروان مدینه بعد می‌باشند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در زمینه آمار حجاج اعزامی از این فرودگاه گفت: تعداد زائر اعزامی از اصفهان هفت هزار و هفت نفر به همراه ۲۶۰ نفر از عوامل عملیات حج و تعداد زائر اعزامی از استان چهارمحال و بختیاری ۳۸۵ نفر به همراه ۱۴ نفر عوامل حج است که در کل از فرودگاه اصفهان هفت هزار و ۶۶۶ نفر شامل هفت هزار و ۳۹۲ زائر و ۲۷۴ نفر عوامل عملیات حج به خانه خدا مشرف می‌شوند.

امجدی در راستای جلوگیری از پیشامد هرگونه مشکلی برای حجاج توصیه‌هایی نیز گفت: حجاج گرامی گذرنامه، بلیت، کارت واکسیناسیون و فیش واریزی عوارض خروج از کشور را در دسترس داشته باشند و حداقل ۳:۳۰ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوند، همچنین به دلیل ازدحام جمعیت کاروان‌ها، به‌صورت گروهی در فرودگاه حاضر شده و از همراهی مشایعت‌کنندگان خودداری شود.

وی افزود: حجاج به لیست مواد و اشیاء ممنوعه دقت کرده و از همراه داشتن آن‌ها جدا خودداری کنند و برای تسهیل در امر اعزام و نظم و امنیت بیشتر به توصیه‌های امنیتی پلیس دقت داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

آغاز اعزام حجاج سرزمین وحی از فرودگاه اصفهان

برچسب ها: حج ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار