شربتی گوارا برای درمان غلظت و فشار خون

برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند که برای درمان فشار خون بالا یا غلظت خون، مصرف داروهای شیمیایی ضروری است، با رعایت برخی تدابیر ساده و گنجاندن مصرف برخی از خوراکی‌ها در رژیم غذایی روزانه می‌توان این دو بیماری را درمان کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از جمله بیماری‌هایی که امروز طیف گسترده‌ای از مردم با آن دست‌به گریبان هستند، فشار خون و غلظت خون است که در صورت عدم درمان، این دو بیماری می‌توانند منشا ایجاد امراض دیگری شوند.

شربتی گوارا برای درمان غلظت و فشار خون

برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند که برای درمان فشار خون بالا یا غلظت خون، مصرف دارو‌های شیمیایی ضروری است، با رعایت برخی تدابیر ساده و گنجاندن مصرف برخی از خوراکی‌ها در رژیم غذایی روزانه می‌توان این دو بیماری را درمان کرد.

در ادامه نحوه تهیه "شربت عناب" آموزش داده شده است که با آغاز فصل تابستان می‌توان از این شربت خوشمزه و گوارا نوشید و در عین حال، مصرف این شربت خانگی، کمک شایانی به درمان فشار خون بالا، غلظت خون و غلبه گرما، صفرا و عوارض ناشی از آن دارد.

برای درست کردن شربت عناب، مقداری "عناب" را نیم‌کوب کنید و در داخل یک ظرف آب بریزید و اجازه دهید به مدت ۱۲ ساعت خیس بخورد.

در ادامه این عناب‌های خیس‌خورده را به همراه آب داخل ظرف بجوشانید تا پخته شوند و در ادامه این ترکیب را با یک تکه پارچه نخی تمیز صاف کنید و آب حاصل از آن را مجدد بجوشانید تا نصف شود.

در پایان باید یک‌ونیم برابر حجم این شربت به آن شکر اضافه کنید و اجازه دهید با جوشیدن به قوام لازم برسد؛ حالا دیگر شربت عناب و مصفای خون شما آماده است و برای هر بار مصرف، نصف استکان از این شربت را با نصف استکان آب خنک مخلوط و نوش‌جان کنید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

"غلظت و فشار خون" خود را با این شربت گوارا درمان کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار