بوریس جانسون، نامزد سمت نخست‌وزیری انگلیس، بازگشت به مسیر دیپلماسی در تعامل با ایران را خواستار شد.

جانسون خواستار بازگشت به مسیر دیپلماسی در تعامل با ایران شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، بوریس جانسون، نامزد سمت نخست‌وزیری انگلیس، بازگشت به مسیر دیپلماسی در تعامل با ایران را خواستار شد.

بوریس جانسون همچنین در مقاله‌ای اسلام‌ستیزانه که روزنامه گاردین روز دوشنبه گزارشی درباره آن منتشر کرده ادعایی اسلام‌ستیزانه ادعا کرده که اسلام در بخش‌هایی از دنیا مانع توسعه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
هی بوریس جانسون : این مکر جدید ملکه و افکار مکار توست؟! آیا این موضع تا زمانیکه مطمئن شوی تمام کشتیهای قاره پیمای انگلیسی که در بنادر پهلو گرفته اند و یا آنهائی که از ترس توقیف در منطقه آبراهه های منتهی به خلیج فارس لنگر انداخته اند برای بارگیری و تردد و عبور ومرور هیچ مشکلی ندارند و به محض اینکه بارگیری و کارهایشان تمام شد و به مقاصد خود شروع به حرکت کردند موضع تو وملکه هم تغییر و چرخش ناگهانی 360 درجه ای خواهد کرد؟! هان؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
هی بوریس : آیا این موضع تو تا زمانی است که مطمئن شوی کشتیهای قاره پیمای انگلیسی که در آبراهه های بین المللی منتهی به خلیج فارس لنگر انداخته اند در بارگیری و تردد و عبور ومرور مشکل نداشته باشند و وقتی با اتمام کارهایشان بسوی انگلیس و مقاصدشان حرکت کردند موضع تو هم بر میگردد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
مث اينكه اروپا باس يه رنسانس ديگه بكنه و ايندفعه عليه متحجرين و افراطگري هاي آمريكا
آخرین اخبار