فرماندار سمنان:

بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان سمنان تخصیص می‌یابد

سید عباس دانایی گفت: اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی شهرستان سمنان در سال جاری بین ۴۳ دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان  در جلسه‌ی کمیته‌ی برنامه ریزی شهرستان سمنان با بیان اینکه امسال ۴۰ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اعتبار به شهرستان سمنان تخصیص می‌یابد گفت: این اعبتارات بین ۴۳ دستگاه اجرایی شهرستان سمنان توزیع می‌شود.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصدی اعتبارات شهرستان به دو دستگاه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تخصیص داده می‌شود که این نشان از توجه به بحث آموزش در استان است.

دانایی تصریح کرد: اولویت تخصیص اعتبارات در سال ۹۸ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی است که باید با تلاش دستگاه‌ها این پروژه‌ها در سال جاری به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: بودجه دستگاه‌ها بر اساس ۲۷۰ شاخص سازمان برنامه و بودجه توزیع می‌شود و نیاز است دستگاه‌ها از ظرفیت بودجه صندوق توسعه ملی نیز بیشتر استفاده کنند.

فرماندار سمنان ابراز داشت: اعتبارات سفر دور اول ریاست جمهوری به شهرستان توسط بسیاری از دستگاه‌ها جذب شده و نیاز است بقیه دستگاه‌ها نیز برای جذب این اعتبارات تلاش بیشتری کنند.

وی تأکید کرد: در سال ۹۸ و ۹۹ باید اعتبارات دور دوم سفر نیز جذب شود و تخصیص این اعتبارات نیز بستگی به تلاش خود دستگاه‌ها دارد.

نوبهار معاون بودجه‌ای سازمان برنامه و بودجه استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه نیاز است از ظرفیت‌های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات بیشتر استفاده شود گفت: باید دستگاه‌ها تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری به نتیجه برسد.

وی افزود: باید به اعتبارت صندوق توسعه ملی توجه بیشتری شود و دستگاه‌ها در این زمینه باید با مرکز همکاری بیشتری داشته باشند.

در این جلسه گزارش هزینه کرد اعتبارت سال ۹۷ ارائه و راهکار‌های جذب اعتبارات در سال جاری نیز بررسی شد.

انتهای پیام / م

باید دستگاه‌ها تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری به نتیجه برسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.