آغاز پروژه ارتقاء و بروز رسانی سامانه کنترلی مولد گازی پالایشگاه هاشمی نژاد

رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، اجرای پروژه ارتقاء و بروزرسانی سامانه کنترلی مولد گازی چهارم پالایشگاه در سال جاری صورت گرفت.

آغاز پروژه ارتقاء و بروز رسانی سامانه کنترلی مولد گازی پالایشگاه هاشمی نژادعلی بیات رئیس تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ارتقا و بروزرسانی سیستم کنترل مولد گازی با همت کارشناسان پالایشگاه و با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه با خودباوری و خوداتکائی در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید داخل می‌باشد.

رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: در این طرح سعی شده از ظرفیت‌ها و خدمات حداکثری شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های سخت افزار و نرم افزار سامانه کنترلی ساخت داخل با تکنولوژی بالا منطبق با استاندارد‌های جهانی استفاده شود.

بیات اضافه کرد: این مجتمع گازی در راستای نیل به خودکفایی و ارج نهادن به استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، همواره پیشگام بوده است.

انتهای پیام//م. ه



فعالیت سامانه کنترلی مولد گازی پالایشگاه هاشمی نژاد

برچسب ها: گاز ، اقتصاد مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.