بازسازی اماکن مسکونی و خسارت‌دیده سمیرم در سیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: ۲۱.۵ میلیارد تومان در حوزه تسهیلات بانکی و بلاعوض جهت بازسازی اماکن مسکونی و خسارت‌دیده شهر و روستا در اختیار بنیاد مسکن شهرستان سمیرم قرار گرفت.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برای تعمیر و بازسازی واحد‌های تجاری و اماکن مسکونی شهری و روستایی مناطق سیل‌زده سمیرم، ۲۱.۵ میلیارد تومان در حوزه تسهیلات بانکی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی هم ۷ میلیارد و صد میلیون تومان اعتبار در بخش تسهیلات بلاعوض در عرصه‌های دام، زراعی، باغات و زنبورعسل در اختیار جهاد کشاورزی قرارگرفته است ادامه داد: در بخش‌های نوسازی مدارس و بازسازی شبکه‌های راه اقداماتی به عمل آمد که ۲ میلیارد تومان درزمینه بازگشایی راه‌ها هزینه شده و در بخش‌های بازسازی پل‌های آسیب‌دیده پادنا و بخش وردشت هم برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان افزود: ازجمله کمک‌های بخش مسکن مناطق سیل‌زده در سال ۹۸-۹۷ که به‌صورت رایگان از بنیاد مستضعفان و هدیه مقام معظم رهبری ۸۰ هزار کیلوگرم سیمان معادل ۱۶۰ بسته به هریک از واحد‌های احداثی تحویل خواهد شد و ۱۰۰ بسته پکیج بادوام و اثاثیه منزل تحویل خانواده‌های آسیب‌دیده می‌شود.

انتهای پیام/ی
 
 


اعطای تسهیلات برای سیل زدگان سمیرم

برچسب ها: سیل ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار