تجلیل از ۶۷ برگزیده بخش‌های مختلف صنعت و معدن استان فارس

به منظور بزرگداشت روز صنعت و معدن تعداد ۶۷ نفر از صنعتگران، معدن کاران، پیشکسوتان و فعالان اکتشافات معدنی استان فارس با اهدا لوح تندیس و گواهینامه تجلیل شدند.

تجلیل از ۶۷ برگزیده بخش‌های مختلف صنعت و معدن استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این مراسم گفت:این واحد‌ها تلاش‌های زیادی برای اعتلای رونق تولید، رشد اقتصادی، توسعه اشتغال و صادرات در عرصه فعالیت‌های صنعتی و معدنی انجام داده اند.

وی افزود: در این مراسم از ۵۳ صنعتگر، ۸ معدنکار، ۲ پیشکسوت و مکتشف نمونه معدنی و ۳ پیشکسوت و طرح‌های نمونه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی جنوب کشور تجلیل شد.

ایزدی گفت: امسال شرکت فاتح صنعت کیمیا به عنوان واحد نمونه صنعتی در استان فارس موفق شد در جمع ۲۸ واحد صنعتی نمونه کشور قرار بگیرد و از دست وزرای صمت و امور خارجه و فعالان بخش خصوصی لوح تقدیر دریافت کند.

وی در مورد چگونگی برگزاری آیین روز صنعت و معدن و نحوه انتخاب این افراد که در رشته‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب شده اند گفت: این صنعتگران در طول سال ۹۷ فعالیت‌های شاخص و ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله صادرات، نوآوری، بالابردن میزان ساخت داخل، ثبت رکورد‌های جدید در تولید، افزایش و تثبیت اشتغال، دارا بودن گواهینامه‌های زیست محیطی، کیفیت و مدیریت، نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و همچنین شهرک‌های دارای فناوری‌های نوین داشته اند.
انتهای پیام/م

مراسم تجلیل از برگزیدهای صنعت و معدن فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار