پایان عملیات ۶ ساعته نجات مصدوم از ارتفاعات درکش

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اتمام عملیات ۶ ساعته نجات مصدوم از ارتفاعات درکش در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالفضل محبان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: پیرو تماس دریافتی از اورژانس شهرستان مانه و سملقان در ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه ظهر ۲۸ تیرماه مبنی بر مصدومیت یک خانم از ناحیه پا در ارتفاعات محلی روستای درکش، اعزام تیم‌های امدادی آغاز شد.

محبان افزود: تیم‌های اعزامی شامل ۹ نفر از پایگاه واکنش سریع مرکز، پایگاه کوهستان درکش و پایگاه امداد و نجات کشانک به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: محل حادثه در آبشار هاور واقع در ارتفاعات محلی درکش بود که نیرو‌های امدادی پس از عبور از مسیر‌های صعب العبور و پر آب، محل دقیق مصدوم را پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: نیرو‌های امدادی مصدوم را در بسکت امدادی فیکس کرده و از دره به روستای درکش منتقل کردند و تحویل آمبولانس اورژانس دادند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی دارای ۲ پایگاه کوهستان ثابت و موقت در ارتفاعات کوه باباموسی و درکش جهت خدمت رسانی به مردم استان می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

اتمام عملیات ۶ ساعته نجات مصدوم از ارتفاعات درکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.