عرضه گوشی گیمینگ vivo iQOO Neo با رم ۴ گیگابیتی +تصویر

شرکت ویوو با استفاده از یک رم ۴ گیگابیتی در گوشی مقرون به صرفه گیمینگ خود vivo iQOO Neo، توانست قیمت آن را از گذشته نیز کمتر کند.

عرضه گوشی گیمینگ vivo iQOO Neo با رم ۴ گیگابیتی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  اگر به خاطر داشته باشید گوشی vivo iQOO Neo اوایل ماه گذشته با تراشه Snapdragon 845 معرفی شد. این گوشی دارای قیمتی مناسب است و مانند برادر بزرگ‌تر خود، vivo iQOO توانایی‌هایی خوبی در بخش بازی دارد. بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده قیمت این گوشی از قبل نیز پایین‌تر آمده است. اخیرا گواهی یک نسخه جدید از iQOO Neo با رم ۴ گیگابایتی که پایین‌تر پیکربندی فعلی این دستگاه با رم ۶ گیگابایت است، در فضای مجازی به چشم می‌خورد.

قیمت پایین‌‌تر نسخه جدید گوشی vivo iQOO Neo

با توجه به وجود تراشه پرچمدار قدیمی این شرکت درون این گوشی و رم کمتر از قبل انتظار داریم قیمت این گوشی پس از مدتی پایین‌تر نیز بیاید. در حال حاضر ارزان‌تر قیمت iQOO چیزی در حدود ۲۳۰ یورو است. کاملا منطقی به نظر می‌رسد که نسخه جدید این گوشی قیمتی پایین‌تر از ۲۰۰ یورو داشته باشد. البته احتمال این نیز وجود دارد که گوشی iQOO Neo با پیکربندی ۴/۱۲۸ گیگابایتی نیز معرفی شود. این دستگاه نیز همان قیمتی را خواهد داشت که نسخه دیگر دارد با این تفاوت که حافظه داخلی در دسترس آن بیشتر است.


بیشتر بخوانید: لو رفتن اطلاعات نسخه هندی vivo S1 +تصاویر 


عرضه گوشی گیمینگ vivo iQOO Neo با رم ۴ گیگابیتی +تصویر

گوشی vivo iQOO Neo هم اکنون در بازار چین به عنوان یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه، به فروش می‌رسد. این دستگاه هنوز هم تمام تقویت‌کننده‌های بازی را تحت عنوان MultiTurbo جمع‌آوری کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. همچنین باتری این گوشی با شارژر FlashCharge دوگانه ۲۲.۵ ولتی شارژ می‌شود. درضمن قابلیتی در این گوشی وجود دارد که در هنگام استفاده از دسته بازی از هر گونه وقفه جلوگیری می‌کند.

به طور کلی دستگاه‌های الکتریکی که مخصوص بازی ساخته می‌شوند دارای تراشه‌های قوی‌تر هستند تا بتواند بهترین تجربه را به گیمرهای منتقل کنند. همین مسئله نیز باعث می‌شود قیمت آن‌ها از بقیه دستگاه‌های هوشمند بالاتر باشد. اما مثل این که شرکت ویوو با تولید گوشی‌‎های گیمینگ مقرون به صرفه خود تجربه بازی با گوشی‌های گیمینگ را در دسترس بیشتر کاربران قرار داده است.

انتهای پیام/

قیمت گوشی vivo iQOO Neo پایین‌تر از همیشه می‌آید

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار