راه اندازی خانه کودک در فهرج

یک خانه کودک در فهرج باحضور حمیدکلانتری مشاور وزیرکار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

راه اندازی خانه کودک در فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور حمید کلانتری مشاور وزیرکار و رفاه اجتماعی یک خانه کودک در فهرج به بهره برداری رسید، این خانه کودک ظرفیت نگهداری ۱۴ کودک را دارد.

این مرکز در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۲۶۰ مترمربع احداث شده که برای ساخت ان ۳۸۰ میلیون تومان از طرف خانواده مرحوم سیدمحمدکلانتری ابوی دکترحمیدکلانتری معاون سابق وزیر کار و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی هزینه شده است.

کلانتری اظهارداشت: به منظور توسعه و محرومیت زدایی فهرج بنیاد توسعه پایدار فهرج راه اندازی شده و هر سال در ۱۴ آبان به عنوان روز فهرج نامگذاری شده است و همچنین یک مرکز کمپ ترک اعتیاد (مرکزسم زدایی) در زمینی به اعتبار ۲ هزار مترمربع کلنگ زنی شد که در نظر است هزینه ساخت آن از سوی خیرین نیک اندیش تامین شود.

در این مراسم حجت الاسلام خیرالله ایراهیمی امام جمعه، فضیلتی عضو مجمع خیرین قرآنی کشور، امیرباقری زاده فرماندارفهرج، بهروزه فرمانده نیروانتظامی، تیمورعارف رئیس شورای شهر، اعضای شورای اسلامی، مجتبی شهمراد زاده و جمعی از مسئولین حضور داشتند. خاطر نشان می‌شود خانه کودک به منظور نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست احداث شده است.

انتهای پیام/س

یک خانه کودک در فهرج به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار