عابدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نصب کارت خوان هیچ ارتباطی با فرار مالیاتی ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اظهاراتی مبنی بر اعلام ارقامی نادرست برای فرار مالیاتی پزشکان گفت: نصب کارت‌خوان در مطب هیچ ارتباطی با پرداخت مالیات از سوی آنها ندارد.

نصب کارت خوان هیچ ارتباطی با مسائل مالیاتی ندارد/ الزام نصب کارت‌خوان در مطب پزشکان/ در صورت نبود کارت‌خوان در مطب پزشکان مردم می‌توانند آن را به نظام پزشکی یا مراجع ذی‌ربط اطلاع دهندحیدر عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم  نصب دستگاه کارت خوان در مراکز درمانی و مطب پزشکان اظهار کرد: اکنون یکی از موضوعاتی که در اعتبار بخشی بیمارستان‌ها و درجه بندی مطب پزشکان می‌تواند موثر باشد نصب کارت‌خوان در مطب پزشکان و مراکز درمانی است.
 
وی ادامه داد: نبود کارت‌خوان در مراکز درمانی و مطب پزشکان هیچ ارتباطی با موضوع فرار مالیاتی ندارد و برخلاف تصور برخی افراد موضوع فرار مالیاتی پزشکان به هیچ عنوان واقعیت ندارد.
 
عابدی بیان کرد: اگر پزشکی در مطب خود دستگاه کارت‌خوان نداشته باشد به نوعی تخلف انجام داده است و مردم می‌توانند این گونه موارد را به سازمان نظام پزشکی یا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه  محدوده خود اطلاع دهند.
 

بیشتر بخوانید: آیا پزشکان ملزم به استفاده از کارتخوان در مطب هستند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از جامعه پزشکی درخواست دارم که برای راحتی رفاه حال بیماران و مراجعه کنندگان دستگاه کارت‌خوان را در مطب خود نصب کنند و مطمئن باشند که با انجام این کار هیچ تغییری در مالیات پرداختی خود ایجاد نمی‌شود.
 
عابدی یاد آوری کرد: متاسفانه در فضای مجازی و به وسیله برخی افراد این مسئله مطرح شده است که جامعه پزشکی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتند که این مسئله اصلا درست نیست، زیرا فرار مالیاتی کل صنف‌های مشاغل آزاد در حدود ۴ هزار میلیارد تومان است.
 
انتهای پیام/

الزام نصب کارت خوان در مطب پزشکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
درآمد یه دندانپزشک با یه شغل آزاد مثل سوپر مارکت یکیه؟ مسلما درآمد پزشکی قابل قیاس با سایر مشاغل نیست و همینطور پزشکان هم شغلشون آزاد نیست چرا که بخش اعظمشون کارکنان بیمارستان و مراکز بهداشت دولتی هستند
آخرین اخبار