مدیر عامل بیمه سلامت مطرح کرد؛

نقش نیروی انسانی در تولید ثروت/ پرداخت ۷۰ درصد بدهی اردیبهشت بیمه سلامت به دانشگاه‌ها

موهبتی گفت: ۷۰ درصد بدهی اردیبهشت ماه بیمه سلامت به دانشگاه‌ها و ۳۰ درصد باقیمانده از بدهی فروردین ماه را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت صبح امروز در مراسم اولین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت که در ساختمان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: ما بابد به هم اندیشی و نقش مهم نیروی انسانی باور داشته باشیم چرا که منابع انسانی در تصمیم گیری و دریافت نظرات ما را کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به دلیل قدرت ذهن و خلاقیت نقش بالایی در تولید ثروت دارد، تصریح کرد: هر چه تعداد افراد جامعه  بیشتر شود  نظام هم اندیشی نیز بزرگتر خواهد شد ونقش نیروی انسانی در موفقیت سازمان‌ها ۷۵ درصد است.

موهبتی گفت: ساختار انسانی در بروز کار‌ها بسیار مهم است، اما نکته مهم‌تر این است که افراد احساس کنند در محل کار مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: باید اطلاعات خود را افزایش دهیم و این کار با گفت‌وگو صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان بیمه سلامت گفت: ۷۰ درصد بدهی اردیبهشت ماه بیمه سلامت به دانشگاه‌ها و ۳۰ درصد باقیمانده از بدهی فروردین ماه را پرداخت کرده‌ایم و به رغم محدودیت‌ها تلاش ما این است که نظم پرداخت داشته باشیم.

ارسال ۴۰۰ ایده در اولین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت

در ادامه مراسم شاهرخ رامزی قائم مقام شورای راهبری و سیاستگذاری رویداد هم اندیشی گفت: رویداد هم اندیشی برای اولین بار در بیمه سلامت انجام شده است .

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ ایده از طرف همکاران و شرکا به دبیرخانه ارسال و این ایده‌ها در چند مرحله مورد داوری قرار گرفته است.

ثبت نام ۷۰۰ نفر در سمانه رویداد هم اندیشی بیمه سلامت

 مهدی نوروزیان دبیر شورای راهبردی و سیاستگذاری رویداد هم اندیشی گفت: یکسال از اولین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت گذشت و امروز مراسم پایانی این رویداد بزرگ است.

وی ادامه داد: در امر شورای سیاستگذاری  پس از راه اندازی سایت ۷۲۷ نفر ثبت نام و ۵۰۰ نفر هم در سامانه ایده‌های خود را ارسال کردند.

دبیر شورای راهبردی و سیاستگذاری رویداد هم اندیشی بیان کرد: آموزش و پیشگیری از جمله محور‌های این رویداد هم اندیشی است و ۱۵۲ ایده مربوط به محور‌های مدیریت منابع و مصارف  در حوزه فناوری اطلاعات ۱۱۳ پیشنهاد ثبت شده است.

نوروزیان تاکید کرد: دو سوم از ایده‌ها از داخل سازمان و تنها یک سوم از بیرون سازمان بیمه سلامت است و در این رویداد ۲۱ داور ایده‌ها را ارزیابی کرده اند.

وی افزود: از میان ۴۹۶ ایده در اولین رویداد هم اندیشی ۳۶ پیشنهاد به دور بعدی رفت و در حوزه فناوری یک نفر و در محور آموزش و پیشگیری دو ایده و در حوزه نظارت تنها یک نفر قبول شده اند.


بیشتر بخوانید: بانک اطلاعاتی سلامت راه‌اندازی می‌شود


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار