شرکت بیش از ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآنی حرم رضوی

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: هم زمان با دهه کرامت بیش از ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآنی حرم مطهر رضوی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت‌الاسلام مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت امسال تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان در مسابقات قرآنی حرم مطهر رضوی که به همت واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی برگزار شد، شرکت کردند.

او تصریح کرد: در این ایام ۲۱ عنوان مسابقه با عناوینی همچون از قرآن بپرس، قرآن ناطق، اخ القرآن، در محضر قرآن، در حریم نور، فرشتگان آسمانی، ام‌الازهار، ریحانه‌النبی و... برگزار شد.

حجت الاسلام شجاع گفت: برگه‌های این مسابقه‌ها در برنامه‌های تبلیغی-مذهبی حرم مطهر و همچنین در اتاق شماره ۱۱ دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی (واحد محافل و مسابقات) بین متقاضیان توزیع شد.

او با اشاره به این که بیش از هفتصد نفر از کودکان و نوجوانان زائر و مجاور در این جنگ‌های قرآنی شرکت کردند؛ ادامه داد:واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی در طول ایام سال و به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی-قرآنی می‌کند و برگه‌های این مسابقات در اتاق شماره ۱۱ دارالقرآن الکریم، رواق حضرت زهرا (س)، رواق دارالحجه (عج) بین زائرین و مجاورین توزیع می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


بیش از ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآنی حرم رضوی شرکت کردند

برچسب ها: قرآن ، آستان قدس رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار