فاش شدن رندر قاب گوشی‌های جدید پیکسل +تصاویر

پس از انتشار تصاویر و رند‌های محدودی از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL این بار در توئیتر رندر‌هایی از قاب این دو گوشی منتشر شده است.

فاش شدن جدیدترین رندر قاب گوشی‌های جدید پیکسل +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تاکنون رندر‌های محدودی از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL در فضای مجازی مشاهده کرده‌ایم حتی خود گوگل نیز تصویری از این گوشی منتشر کرده است. در نتیجه فاش شدن رندر قاب این دو گوشی که امروز در توئیتر صورت گرفته از حالت عادی تاثیر کمتری روی ما داشته است.

اطلاعات به دست آمده از رندر قاب‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL

این رندر‌ها برش مربع شکل دوربین پشتی این گوشی و حاشیه‌های نازک آن را به ما نشان می‌دهد. گوشی پیکسل ۴ XL یک دوربین سلفی دوگانه دارد و در پشت آن از یک دوربین سه‌گانه استفاده شده است. در پشت گوشی پیکسل ۴ نیز دو سنسور قرار گرفته‌اند.

دوربین گوشی پیکسل ۴ می‌تواند شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو اتپیکال با زوم ۲ برابر باشد. دوربین اضافه‌ای که در پیکسل ۴ XL وجود دارد می‌تواند یک سنسور طیفی باشد. این سنسور می‌تواند به دوربین در شرایط نوری کم کمک کند و به وسیله بوکه، تصاویر پرتره را بهبود دهد.

فاش شدن جدیدترین رندر قاب گوشی‌های جدید پیکسل +تصاویر

گوشی‎های جدید گوگل  و فناوری حسگر پروژه Soli

مسئله‌ای که هنوز معلوم نشده این است که آیا در پیکسل ۴XL از فناوری حسگر پروژه Soli گوگل استفاده شده است یا باید در گوشی‌های بعدی منتظر آن باشیم. همانطور که گذشته در خبر‌ها ذکر شد، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این است که پیکسل‌های جدید ممکن است از این فناوری استفاده کنند. فناوری حسگر پروژه Soli به کاربران امکان کنترل دستگاه از طریق حرکات دست را می‌دهد. پروژه سولی "حرکات کم" دست‌ها را از طریق رادار مخصوص خود تشخیص می‌دهد. به تازگی در یکی از طرح‌های Pixel 4 XL یک حسگر پنهان در سمت راست بالای قاب دیده می‌شود. اما جایگاه این سنسور در قابی که رندر آن به تازگی منتشر شده دیده نمی‌شود؛ در نتیجه در این جا یک نفر اشتباه می‌کند. احتمالا ما باید تا روز رونمایی پیکسل ۴ XL برای فهمیدن این مسئله صبر کنیم.

فاش شدن جدیدترین رندر قاب گوشی‌های جدید پیکسل +تصاویر

مشخصات فاش شده از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL

دیروز بود که اطلاعات جدیدی از مشخصات پیکسل ۴ منتشر شد. گفته می‌شود صفحه نمایش این دستگاه دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ است و پیکسل ۴ XL نیز رزولوشنی برابر ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ دارد. نسبت صفحه نمایش هر دوی آن‌ها نیز ۱۹:۹ است. نکته جالب مشخصات فاش شده این دو دستگاه این است که تاکنون در تمام گوشی‌های پیکسل از رم ۴ گیگابایتی استفاده شده، اما مثل این که قرار است این مسئله تغییر کند. گفته می‌شود در گوشی‌های جدید پیکسل از رم ۶ گیگابایتی استفاده خواهد شد که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شوند. با این وضعیت به نظر می‌رسد که نسخه‌های دیگری از این دو دستگاه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس خواهند بود.

فاش شدن جدیدترین رندر قاب گوشی‌های جدید پیکسل +تصاویر

در حالی که ما انتظار داریم درون این گوشی از تراشه Snapdragon 855 استفاده شده باشد، مشخص نیست که آیا +Snapdragon 855 جدید را خواهیم دید یا خیر. نسخه جدید تراشه پرچمدار این کوالکام سریع‌تر است و بهبود عملکرد گرافیکی ۱۵ درصدی نیز ارائه می‌دهد. سازنده این تراشه می‌گوید که آن را در نیمه دوم سال می‌توان درون دستگاه‌های سازگار پیدا کرد. اولین دستگاهی که از تراشه +Snapdragon 855 استفاده می‌کند، ROG ایسوس خواهد بود.

انتهای پیام/

رندر قاب گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL فاش شد 

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.